Američki religijski vođe protiv crtića o Isusu

Američki religijski vođe protiv crtića o Isusu

Tekst: F.M.
Foto: catholic.org


NAVIKLI smo da masovni prosvjedi izbijaju oko karikatura Muhameda, bilo prije, bilo nakon njihove objave. Ipak, situacija može biti slična i kad se radi o drugom velikom utemeljitelju religije. Ovaj put je bijes katoličkih vođa u SAD-u izazvala najava animiranog projekta o Isusu Kristu.

Comedy Central, američka satelitska i kabelska TV kuća, koja, kako joj i ime kaže, proizvodi uglavnom komedije, namjerava napraviti animirani projekt o Sinu Božjem. Serija bi se trebala zvati "JC" (Jesus Christ), a već je izazvala probleme iako nije napisana ni riječ scenarija.

Koalicija protiv religijske zatucanosti

Cijeli niz kršćanskih čelnika i voditelja različitih organizacija, među kojima se ističu Katolička liga i Televizijsko vijeće roditelja, skupio se da bi formirao "Koaliciju protiv religijske zatucanosti" (CARB) i natjerao Comedy Central da još jednom popusti pred religijskim pritiskom, navodi Reuters.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Comedy Central, naime, producira "South Park", jednu od najpoznatijih animiranih serija svih vremena, koju je nedavno cenzurirala zbog "uvredljivog" prikazivanja proroka Muhameda. Čini se da se kršćanski čelnici nadaju polučiti sličan uspjeh. Zasad još nisu prijetili ubojstvima, ali tek smo na početku.

Isus kao "običan tip"

"JC" bi trebala biti animirana serija o Isusu koji pokušava živjeti kao običan čovjek u New Yorku i želi pobjeći iz sjene svog "moćnog, ali apatičnog oca". CARB se s time ne slaže. Najavljuju novinsku konferenciju za četvrtak.

"Nakon što prikažemo gnjusni i uvredljivi način na koji je Comedy Central ranije prikazivao Isusa i Boga, očekujemo da će se oglašivači složiti da trebaju prekinuti surađivati s tom kućom i prestati davati potporu njihovoj nekontroliranoj antikršćanskoj diskriminaciji", naveli su iz CARB-a.

"Zašto bi podupirali posao koji redovno napada kršćanstvo, a istodobno ima politiku cenzuriranja bilo čega što muslimani smatraju uvredljivim? Taj dvostruki standard je čista zatucanost, od kakve bi oglašivači trebali pobjeći", dodali su.

Comedy Central nije dao komentar.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara