AUDIO SNIMKA Kerum se na lošem engleskom sprda sam sa sobom, a zapravo pljuje po Splićanima
Foto: Pixsell/Hrvoje Jelavić
ŽELJKO KERUM na službenoj Facebook stranici objavio je dva radijska spota kojima se narugao sam sebi, ali prije svega građanima Splita.
Kako je svjestan da biračima nema što ponuditi, Kerum je pažnju odlučio privući na puno jeftiniju foru. Naime, svoje loše znanje engleskog pretvorio je u hit slogan.
U prvom spotu popularni Žele biračima se uvlači u... nazivajući ih "najvećom vrijednošću Splita", a trijumfira na kraju drugog spota na engleskom kakvog bi se posramile i Ingrid Antičević Marinović i Jadranka Kosor, a kamoli potencijalni gradonačelnik turističkog grada kao što je Split.
Da stvar bude još bizarnija, Kerum je uz objavu reklamnog spota napisao "označite prijatelja koji bolje izgovara 'Yes, I can, again'" čime je ruganju dodao notu besramnosti i populizma kakvog pak se ne bi posramio njegov zagrebački pandan Miki.
Naposljetku, Kerumu ne smeta što se o njemu piše loše, njemu je bitno da je prisutan i da se o njemu priča. Isto tako, očito je na koji tip glasača računa. Pitanje je samo koliko će ih popušiti foru.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati