´Coca Colin´ ček od 200 tisuća kuna za obnovu Kneževa dvora
U KNEŽEVU DVORU u Dubrovniku danas su predstavnici tvrtke ´Coca cola´ Beverages Hrvatska uručili Dubrovačkim muzejima ček od 200 tisuća kuna, namijenjen obnovi Kneževa dvora koji je pod upravom Muzeja.
Svotu od 200 tisuća kuna ta je tvrtka tijekom ljetnih mjeseci prikupila prodajom male boce s etiketom na kojoj je i prepoznatljiva vizura Dubrovnika. Ta je mala boca službeno promovirana 10. srpnja ove godine u dubrovačkoj Gradskoj vijećnici i rad je mladog dubrovačkog dizajnera Borisa Jovića.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
To je prvi put u više od stotinu godina povijesti ´Coca-cole´ da je ta tvrtka dopustila promjenu na poznatoj etiketi bočice, a Dubrovnik je ujedno jedini grad čija se slika ikad našla na bočici najpoznatijeg napitka na svijetu.
Svotu od 200 tisuća kuna ta je tvrtka tijekom ljetnih mjeseci prikupila prodajom male boce s etiketom na kojoj je i prepoznatljiva vizura Dubrovnika. Ta je mala boca službeno promovirana 10. srpnja ove godine u dubrovačkoj Gradskoj vijećnici i rad je mladog dubrovačkog dizajnera Borisa Jovića.
To je prvi put u više od stotinu godina povijesti ´Coca-cole´ da je ta tvrtka dopustila promjenu na poznatoj etiketi bočice, a Dubrovnik je ujedno jedini grad čija se slika ikad našla na bočici najpoznatijeg napitka na svijetu.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati