HGK ubire harač od poduzetnika pa njime plaćaju TV reklame koje kažu da je poduzetnicima teško
Screenshot: HGK
IAKO je članstvo u Hrvatskoj gospodarskoj komori obavezno za sve poduzetnike jer se financiraju prisilnom naplatom, tamo taj novac troše za reklame kojima valjda nastoje još bolje pozicionirati svoje "usluge".
"Za produkciju reklame potrošeno je 17 tisuća kuna, a izvođač je Blagajna. Emitira se na HRT-u, RTL-u i Novoj TV, a trošak emitiranja jest 390 tisuća kuna. Reklama koja daje kratki uvid o uslugama koje HGK nudi svojim članicama te besplatni broj telefona na koji se članice mogu obratiti upravo je posljedica iskazanog interesa gospodarstvenika u provedenim istraživanjima", odgovorili su na Indexov upit o troškovima i svrsi reklame.
Slučajno ili ne, emitiranje nove reklame krenulo je u siječnju, nakon što je raspisan natječaj za novog šefa Komore. Osim aktualnog Luke Burilovića, u uži izbor ušli su Marin Lovrović, direktor riječke tvrtke Consmar, i Davor Poljak iz zagrebačkog komunalnog poduzeća Vodoopskrba i odvodnja.
HGK: Nije lako biti poduzetnik
Nejasno je i čemu reklama ako su svi poduzetnici obavezni biti članovi komore, koja ima sve njihove podatke i može im se obratiti direktno i besplatno kad god hoće i kako hoće, umjesto da troši novac na ovakve skupe promocije za koje je upitno koliko uopće dopiru do ciljane publike.
Apsurdnost reklame pojačava narator koji objašnjava kako nije lako biti poduzetnik: "hrpetina zakona, spora birokracija..." Jer upravo su zahvaljujući jednom takvom specijalnom zakonu obveznici prisiljeni biti članovi te iste komore. Mjesečna članarina ovisno o veličini tvrtke iznosi 42 kune, 1.083 kune ili 3.973 kune.
Kako se u reklami hvale da među ostalim pomažu i u izmjenama zakona, ovo je prava prilika za poduzetnike da preko besplatnog telefona 0800152 zatraže ukidanje obavezne članarine.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati