Hrvatska pošta: Pismovne pošiljke dostavljamo u roku
Foto: Index
HRVATSKA POŠTA reagirala je na članak prenesen iz Glasa Istre "Pismo iz Pule do Rovinja putuje 14 dana"
Molimo vas da objavite reagiranje Hrvatske pošte na članak koji ste u svom mediju objavili prenijevši članak Glasa Istre na temu dostave u Istarskoj županiji.
Pismovne pošiljke Hrvatska pošta dostavlja u roku
Glas Istre Uredu za korporativne komunikacije uputio je dva upita. Općeniti upit, na temelju „dojava čitatelja“ (kasne li pošiljke u Istri) i u njemu su objavljene dostavljene informacije; te drugi upit za konkretnu dostavu iz Štinjana prije dva tjedna. Primjer naveden u Glasu Istre, a koji ste bez provjere prenijeli u tekstu i uredničkoj opremi, o pismu koje iz Rovinja u Pulu putuje 14 dana, nije naveden u komunikaciji s redakcijom Glasa Istre niti je za to u tekstu iznesen ikakav konkretan dokaz. Na konkretan upit Hrvatske pošte o kojim se točno primjerima tj. „dojavama“ radi, nismo dobili nikakav odgovor niti informaciju, unatoč našoj želji da se takav izdvojen slučaj – ako je istinit – riješi na zadovoljstvo korisnika. Dakle, tekst u kojem su navedeni „dojmovi“, a ne informacije (nema navođenja argumenata, konkretnih primjera, izvora informacije ili zaključaka donesenih na temelju konkretnih podataka) - jest zlonamjeran i tendenciozan.
Tako intoniran članak dovodi čitatelje u zabludu. Ono što je važno istaknuti da neovisno o poštanskim tokovima, odnosno rutama kojima se pošta šalje od točke A do točke B (npr. pošiljka ubačena u Puli ostaje u Puli i ne ide za Rijeku), Hrvatska pošta pošiljke dostavlja u zadanim rokovima i ispunjava propisom određene standarde kvalitete (rokovi dostave). Ukupni se dojam ne može steći na temelju "dojave" o primjerice tri slučaja kašnjenja (u odnosu na ukupan broj pošiljaka) niti na temelju rekla-kazala informacija. Naravno, pojedinačni slučaji kašnjenja pošiljaka na području Istarske županije mogući su, ali se pojedinačni slučajevi poput ovog ne bi se trebali koristiti za donošenje općenitih zaključaka.
Hrvatska pošta posluje uspješno i naši se zaposlenici na terenu svakodnevno trude i čine sve da svoj posao obave na način da korisnici budu zadovoljni.
Rokove uručenja nadziremo svakodnevno i prema očitovanju s terena možemo potvrditi da poremećaja pri dostavi na području Istarske županije nije bilo te se pošiljke otpremaju u zadanim rokovima. Ipak, da bismo mogli ispitati pojedinačne dojave koje ste imali, molimo vas da korisnike uputite da nam se jave u Sektor za korisnike Hrvatske pošte s punim podacima o pošiljkama na broj 072 303 304 ili info@posta.hr kako bismo im konkretno pomogli.
Za sve upite o poslovanju Hrvatske pošte, kao i dosad, stojimo vam na raspolaganju.
S poštovanjem,
Ured za korporativne komunikacije"
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati