Ismijavaju logo Hillary Clinton: Koji učenik trećeg razreda je to dizajnirao?
Foto: Guliver Image/Getty Images
KAMPANJA Hillary Clinton "zakotrljala se" na društvenim mrežama, ponajviše na Twitteru čiji korisnici ne prestaju brujati o njoj. Rasprava se brzo pomakla s predsjedničke kandidatkinje na njen novi logo, koji nije dobro prošao kod korisnika.
Plavo slovo "H" s horizontalnom crvenom strelicom koja prolazi preko njega izgleda poput putokaza za bolnicu, tvrde neki. Drugima je logo presličan onom FedExa, a novinar Business Insidera istaknuo je da je jako sličan logu mađarske fašističke stranke iz Drugog svjetskog rata.
Vjerojatno najgori dio je to što, iako će Clinton biti kandidatkinja lijevo orijentirane Demokratske stranke, strelica pokazuje nadesno.
"Koji sretni učenik trećeg razreda osnovne škole je pobijedio na natjecanju 'Dizajniraj logo za kampanju Hillary Clinton'?", napisao je korisnik @massfubar, koji ima 14.000 sljedbenika.
Nije poznato tko je zapravo dizajnirao logo i koliko je tim predsjedničke kandidatkinje platio za to, jer Reutersu nisu odgovorili na to pitanje.
Prašina koja se podignula oko loga još je jednom podsjetila da će svi predsjednički kandidati biti pod budnom pažnjom javnosti, kojoj ništa ne može promaknuti, a bilo kakvi promašaji, bez obzira na to koliko maleni bili, brzinom munje će se proširiti društvenim mrežama.
WikiLeaks, organizacija koju je osnovao Julian Assange kako bi objavljivao tajne informacije koje su procurile iz vlada ili korporacija, na svom je službenom profilu na Twitteru objavio vlastiti logo, koji kao i onaj od Clinton ima crvenu strelicu koja pokazuje nadesno.
"Hillary Clinton je ukrala naš inovativni WikiLeaks logo za Twitter", objavili su na računu koji ima 2,5 milijuna sljedbenika.
Drugi korisnici društvenih mreža tvrde da slovo H sa strelicom izgleda poput generičkih slika koje se nalaze u bazi Shutterstocka. Većina komentara je negativna, a ponegdje se može pronaći i neka pohvala.
"Logo Hillary Clinton je spoj Obame i FedExa pa mi se sviđa", napisala je Gina Uriarte, koja se opisuje kao "glas agencije za promet nekretninama Coldwell Banker u Kaliforniji i ljubiteljica lijepog dizajna".
Linda Fowler, profesorica političkih nauka na Dartmouthu, smatra da je prvotna ideja bila dobra, no sam logo izgleda kao da je od neke željezarije.
"No možda je upalilo, jer vi sad pišete o njenom logu umjesto o njenim odijelima i frizuri", istaknula je profesorica.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati