Logotip koji je ukrala inicijativa "U ime obitelji" nagrađen 2008. godine
Foto: Ilustracija
NAKON što smo objavili informaciju da je građanska inicijativa "U ime obitelji", ukrala logotip "Židovskih obitelji", tj. Jewish Family Services of Los Angeles (JFSLA), otkrili smo i da je originalni logotip bio nagrađen.
Autor kampanje je Innovation Protocol, a logotip je dobio nagradu za "komunikacijsku izvrsnost", tj. 2008 MarCom Creative Award. Nagradu je dodijelio Savez stručnjaka za marketing i komunikaciju. Kampanja za brend JFSLA-e trajala je dvije godine, a cilj je bio sve programe te organizacije učiniti prepoznatljivima.
Podsjećamo, jedina razlika između logotipova "U ime obitelji" i "Židovskih obitelji" je u tome što je na logu udruge "U ime obitelji" prikazano dvoje djece u više boja, dok je na logu "Židovskih obitelji" prikazano samo jedno dijete u crnoj boji.
Iako je autor logotipa nagrađen za kampanju, sličnih ilustracija ima i na Shutterstocku.
Veliki kršćani, a ukrali nagrađeni logotip
Već je poznato, ali nije naodmet još jednom podsjetiti da se inicijativa "U ime obitelji" zdušno propagira kršćanske vrednote, djeluje usko povezano s Crkvom te prikuplja potpise za referendum da se obitelj Ustavom definira kao zajednica muškarca i žene.
Ranije ovog tjedna inicijativa je objavila da su prikupili 380.000 tisuća potpisa. Tada su ustvrdili da im je to dovoljno za raspisivanje referenduma, s obzirom na to da je to 10 posto od popisa birača na zadnjim izborima. Međutim, pokazalo se da su se zaletjeli.
Za raspisivanje referenduma, kako su potvrdili šef saborskog Odbora za Ustav Peđa Grbin i ministar uprave Arsen Bauk, potrebno je 10 posto od brojke svih birača koji su upisani u registar birača, što znači da je za referendum potrebno skupiti nešto više od 450.000 važećih potpisa.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati