Ovo su tri izraelske kompanije koje donose revoluciju automobila
Screenshot: mibileye.com
PRIJE dvije godine, Gal Fridman i njegov tim predstavili su novu vrstu motora s unutarnjim izgaranjem. Ideja je bila da bi jedan klip koji stalno radi bio jeftiniji i učinkovitiji od bilo čega trenutno dostupnog na tržištu.
''Nitko nije želio s nama razgovarati'', prisjeća se. Kaže da je ideja bila toliko nepojmljiva da su prvu generaciju morali izraditi sami.
Dvije godine nakon toga, Aquarious Engine se testira u centru Formule 1 u Belgiji. Fridman kaže da je više proizvođača automobila zainteresirano.
''Već imamo tri generacije - to je veoma brzo za zemlju koja se inače ne bavi proizvodnjom motora'', kaže Fridman.
Izrael je poznat kao ''Nacija start-upova'', ali većinom se fokusiraju na visoku tehnologiju, cyber i medicinske sektore.
CNN Tech predstavio je tri izraelske kompanije koje rade na inovativnim automobilskim inovacijama.
Mobileye
Jeruzalemski Mobileye surađuje s Intelom i BMW-om kako bi razvio autonomni samovozeći automobil do 2021. godine. Tehnologija ove izraelske tvrtke pomaže da se auti penju i da silaze s rampi te čak i da pretječu druge aute, bez ikakvih uputa od strane vozača.
Partnerstvo s BMW-om označilo je novi smjer za kompaniju.
''Infrastruktura je veoma teška za Izrael, jer smo mala zemlja'', kaže Amnon Shashua iz Mobileye-a.
''Ali matematika, i u biti sve što traži samo olovku i papir, je veoma prirodno Izraelcima'', dodaje.
Softwheel
Daneil Barel nije htio ponovno izumiti kotač - htio je samo načiniti bolji ovjes za invalidska kolica. Kad je postalo jasno da ovjes neće funkcionirati, tim je stavio ovjes u volan. Barel kaže da tehnologija doprinosi glatkijoj vožnji. Kotače su zatim stavili na bicikle, a sljedeći su korak automobili.
''Umjesto da udarac putuje kroz volan i kroz šasiju, ovdje ga apsorbira sam kotač'', kaže Barel.
Aquarius
Mobileye su inovatori za vozače, a Softwheel za kotač.
Aquarius revolucionira motor. Nakon što su ih investitori isprva odbili, izumitelj Shauli Yaakoby izradio je prvi motor u svojoj radionici. U kompaniji kažu da proizvod troši dva do tri puta manje goriva nego prosječni motor automobila, zaključuje svoje predstavljanje CNN Tech.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati