Pilot MiG-a morao prisilno sletjeti zbog problema s motorom
Ilustracija: Arhiva
BRIGADIR Ivan Selak ponovno je imao problema s MIG-om te je morao prisilno sletjeti. Zbog promjene tlaka u motoru Selak je osjetio podrhtavanje i vibracije prilikom leta, no uspio je prizemljiti zrakoplov.
Kako defender.hr javlja, radi se o motoru koji je remontiran u rumunjskom zavodu Aerostar neposredno prije nego što je zrakoplov otišao u Ukrajinu. MiG-21 118 s tim je motorom otišao u ukrajinski zavod koji ga je samo ugradio u zrakoplov. Neslužbeno saznaju kako je taj motor imao manje od 50 radnih sati nakon povratka iz Rumunjske.
"Tijekom redovitih letačkih aktivnosti nakon obavljenih radova na zrakoplovu MIG-21, danas 12. prosinca 2014. oko 13,30 sati testni pilot zrakoplova je, nakon uočenih nepredviđenih vibracija, zbog mjera predostrožnosti prekinuo zadaću testnog leta i zrakoplov, sukladno standardnim procedurama, bez ikakvih poteškoća, vratio u zračnu bazu Pleso", priopćio je MORH.
Prema procjeni testnog pilota, moguće je, kako se radilo o manjem tehničkom problemu, a navedena situacija prilikom testiranja zrakoplova ne ulazi u kategoriju 'izvanrednih događaja', tvrde iz MORH-a.
Ovo nije prvi problem vezan uz MiG-ove. Početkom kolovoza došlo je do pada MiG-a kod Velike Gorice. Zrakoplov je sudjelovao u svečanom letu iznad Kninske tvrđave, a tijekom povratka došlo je do kvara na hidraulici što je dovelo do lančane reakcije. Pilot je prije pada uspio iskočiti i prošao je s manjim ozljedama.
Ranije istog dana bilo je problema i na drugom zrakoplovu. Na drugom MiG-u bilo je problema sa stajnim trapom. Pilot Stanko Hrženjak upravljao je s oba zrakoplova.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati