Podravka u prva tri mjeseca u plusu 18 milijuna kuna
Foto: Hina
PRIHODI od prodaje Grupe Podravka u prvom tromjesečju 2017. godine iznosili su 913,2 milijuna kuna.
Na kretanje ukupnog prihoda od prodaje u Grupi Podravka, koji je niži u odnosu na isto razdoblje prošle godine za 83,9 milijuna kuna, utjecala je prodaja poslovnog programa pića, ukidanje dijela mesnog asortimana, poremećaji na tržištima regije Adrija uslijed izvanrednih okolnosti povezanih s najznačajnijim kupcem (Agrokorom op.a.), promjena distributera za tržište Zapadne Europe te privremeno smanjivanje prodaje glavnom distributeru na tržištu Rusije, navodei iz Podravke.
Grupa Podravka ostvarila je u prvom tromjesečju ove godine više od 70 posto prodaje na inozemnim tržištima.
Ostvarena bruto dobit u prvom tromjesečju iznosi 320,6 milijuna kuna, a neto dobit 18 milijuna kuna. Najveći utjecaj na smanjenje iskazane neto dobiti imali su, između ostalog, veći troškovi realiziranih opcijskih dionica u navedenom razdoblju.
Kada je riječ o strateškim poslovnim područjima Grupe Podravka, posebno vrijedi istaknuti pozitivna kretanja u segmentu Farmaceutika čiji su prihodi iznosili 189,6 milijuna kuna, što predstavlja rast od 4 posto u odnosu na usporedno razdoblje prethodne godine. Na navedeni rast prodaje najviše su utjecali vlastiti brendovi koji su ostvarili rast prihoda od 4,3 posto.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati