Potpisan Kodeks odgovornoga marketinškoga komuniciranja proizvođača piva

PREDSTAVNICI Grupacije proizvođača piva, slada i hmelja koji djeluju u sklopu Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo HGK svojim su potpisom potvrdili prihvaćanje Kodeksa odgovornoga marketinškoga komuniciranja.

Prema uzoru na standarde marketinškoga komuniciranja prihvaćene u zapadno europskom krugu, hrvatsko udruženje proizvođača piva, slada i hmelja, koje djeluje već 15 godina, oblikovalo je vlastita pravila ponašanja i propisalo minimum standarda u svim marketinškim komunikacijama, s ciljem održanja povjerenja potrošača te podupiranja odgovornog i umjerenog konzumiranja piva.

U cilju odgovornoga marketinškoga komuniciranja, članice Grupacije proizvođača piva, slada i hmelja obvezale su se Kodeksom na poštovanje visokih etičkih standarda marketinške komunikacije, uz poštovanje važećih hrvatskih zakona i kodeksa u oglašavanju alkoholnih pića.

Temeljno pravilo koje Kodeks propisuje govori o usmjeravanju reklamnih poruka pivara isključivo prema punoljetnim osobama uz zagovaranje umjerene konzumacije piva, radi sprječavanja nenamjernog promoviranja neodgovorne uporabe alkohola, istovremeno u cilju stvaranja efektne i privlačne marketinške komunikacije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Također, Kodeks odvaja marketinške komunikacije koje promoviraju pivo s aktivnostima nespojivim s alkoholnim pićima, kao što su vožnja ili opasne aktivnosti.

U nastojanju da osigura valjan mehanizam samoregulacije, Grupacija pivara osnovat će pri Hrvatskoj gospodarskoj komori odbor za pritužbe u slučaju sumnje na kršenje odredaba Kodeksa.

U ime Grupacije proizvođača piva, slada i hmelja Kodeks odgovornoga marketinškoga komuniciranja predstavio je predsjednik Grupacije Pero Ivanković, istaknuvši: "Za sve potpisnice Kodeksa obvezno je poštovanje temeljnih načela poput morala, ljudskoga dostojanstva i integriteta u marketinškim komunikacijama. Ovo je osobito bitno u svjetlu činjenice da se oglašavanje alkoholnih pića razlikuje od mnogih drugih proizvoda i zahtijeva".

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara