Riža Uncle Ben's mijenja ime i miče lik crnca s pakiranja
VLASNICI marke riže Uncle Ben’s donijeli su odluku o promjeni imena u Ben’s Original, a osim toga odlučili su i maknuti lice nasmijanog, sjedokosog crnca koji se nalazi na pakiranju.
Do promjene dolazi nakon što su vlasnici ovog brenda, Mars Food, u lipnju odlučili revidirati brand uslijed velikih globalnih prosvjeda do kojih je došlo zbog policijske brutalnosti i rasizma.
Riža Uncle Ben’s na tržištima je od 1940-ih i desetljećima je bila najprodavanija u SAD-u.
Kritike na račun marketinga
Brend je često bio kritiziran zbog opetovanih rasnih stereotipa. Nazivi poput “ujak” i “teta” su korišteni na jugu SAD-a kao nazivi za crnce, umjesto formalnijih načina obraćanja poput “gospođo” ili “gospodine”.
Ime “Uncle Ben’s” je navodno inspirirano teksaškim farmerom koji je bio poznat po visoko kvalitetnoj riži. Tvrtka je pak prije lansiranja proizvoda upitala konobara jednog restorana iz Chicaga, Franka Browna, da pozira za brand i postane lice branda.
On je i pristao na to, a riža uncle Ben’s je puštena u prodaju 1947. godine.
Pokušaj modernijeg marketinga 2007. godine
Tvrtka je pak 2007. godine pokušala modernizirati svoj marketing tako što je Bena postavila za predsjednika odbora u reklami, što je za njih bio odmak u odnosu na prijašnje stavove.
Očekuje se kako će se novo pakiranje naći na policama 2021. godine.
Odlučili dati podršku crnim kuharima
Tvrtka Mars je poručila i kako će surađivati s Nacionalnom urbanom ligom u SAD-u kako bi poduprli crne kuhare. Donirat će dva milijuna dolara u školarinama, a investirat će i 2,5 milijuna dolara u Mississippi, gdje se njihova riža proizvodi.
“Brand ne mijenja samo ime i sliku na pakiranju. Osim toga poduzima mjere da poveća inkluziju i jednakost, a svojem novom brendu postavlja svrhu stvaranja prilika koje svima daju mjesto za stolom”, poručili su.
Mars je jedan od nekoliko prehrambenih divova koji revidiraju svoje brendove uslijed prosvjeda koje je potaknula smrt Georgea Floyda.
Ranije je Pepsi objavio kako će promijeniti marketing za svoje sirupe i liniju hrane pod nazivom “Aunt Jemima” te priznao da se brend temelji na rasnim stereotipima.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati