Varteks u novom ruhu - redizajn nakon pola stoljeća
VODEĆA hrvatska modna kompanija Varteks je nakon pola stoljeća predstavila javnosti svoj novi osvježeni vizualni identitet. Varteksovo novo ruho danas su predstavili Zoran Košćec, predsjednik Uprave Varteksa, Nikolina Dežmarić-Krofak, direktorica Strateških komunikacija i Jasna Bolanča-Popović, direktorica kreativnog studija Palete koji je osmislio novi vizualni identitet Varteksa.
Stari izgled Varteksa nije mijenjan od 1948. godine od kada postoji Varteks kao kompanija, a novim imidžom želi izboriti još čvršću poziciju na domaćem i stranom tržištu te postati vodeća modna kompanija u regiji.
"Novi vizualni identitet, koji danas s ponosom predstavljamo, prati našu poslovnu strategiju te kontinuirano ulaganje u razvoj modnih brandova i novih, modernijih i „osvježenih“ koncepata prodajnih prostora", izjavio je Zoran Košćec, predsjednik Uprave Varteksa. Novi je logotip izveden iz 50-godišnjeg znaka kojem je oduzeta masivnost te nadodana elegancija i prozračnost u kojoj prevladavaju bijele boje.
Posljednje slovo naziva kompanije zamijenjeno je simbolom & čije je značenje višestruko. Kako Varteks ovim redizajnom čini korak više u poslovanju tu je nadodan novi slogan "& Više". Potpun redizajn zahvatio je i internetsku stranicu Varteksa koja prati trend novog logotipa. Sada je u prvom planu jednostavnost i preglednost koji čine pretraživanje i pregledavanje sadržaja s lakoćom.
V.M.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati