Vegeti uručena nagrada "Superbrand Russia"

PODRAVKA je u Moskvi primila priznanje za svoju najpoznatiju marku Vegetu. Nakon statusa Superbranda u Mađarskoj i Poljskoj, Vegeta je primila i priznanje za "Superbrand Russia" za 2005. godinu u Rusiji.

Ocjenu i klasifikaciju marki provodila je, na osnovi podataka istraživačkih kuća ACNielsen i COMCON, nezavisna ekspertna komisija sastavljena od meritornih stručnjaka s područja marketinga, brandinga te samih potrošača.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ukupno su za nagradu i pravo nošenja znaka kandidirale 1033 robne marke, koje drže vodeće pozicije na tržištu po obujmu prodaje te prepoznatljivosti branda na tržištu Rusije. Vegeta se nalazi u uskom krugu brandova koji su dobili pravo nošenja znaka Superbrand na vrlo zahtjevnom ruskom tržištu. Među dobitnicima znaka prevladavaju brandovi poznatih multinacionalnih kompanija (Kodak, Goodyear, Knauf, Duracell, DHL, MasterCard...) te domaćih ruskih (Aeroflot, Ruska gazeta...), tako da je Vegeta jedan od vrlo rijetkih brandova s područja ovog dijela Europe koji ima pravo nošenja statusa Superbrand. Inače, Superbrands International ima sjedište u Londonu, a Rusija je jedna od 45 zemalja u kojima dosad ima svoje filijale.

Podravka je već četrdesetak godina zastupljena na ruskom tržištu, a osime Vegete izvoze se i juhe, te dječja hrana. U kategoriji dodataka jelima u Rusiji je Vegeta lider i najjača marka, a prodaje se na više od 100 tisuća prodajnih mjesta diljem cijele Rusije, pa primjerice ima značajan tržišni udjel i na udaljenim područjima poput Sibira ili Kamčatke. U samom glavnom gradu Moskvi, Vegeta ima u svojoj kategoriji tržišni udjel od 65,5 %, a slijede je Knorr s 18 %, te Maggi s 10 %.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara