Novi Clio dolazi uskoro, a donosi brojna iznenađenja
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Renault
ČETVRTA generacija Renaulta Clio na tržištu je prisutna od 2012. godine, pa dolazi vrijeme za nasljednika.
U jeku najave nove petoljetke Renaulta, strateškog plana poslovanja za razdoblje do 2022. godine, s posebnom pažnjom se prate sve novosti vezane uz gamu proizvoda. Tu se prije svega misli na Clio, model koji pada u red najpopularnijih proizvoda francuskog proizvođača. Nova generacija ne bi trebala razočarati, posebno jer se radi o potpuno novom modelu.
Pozivajući se na izjave predsjednika europske filijale Renaulta, Jeana-Christophea Kuglera, britanski Autocar tako piše da će novi Clio imati elektrificirani pogon. Iako je zasad nepoznato koji će motor dobiti električnu potporu, za očekivati je da će hibridnu tehnologiju posuditi i veći Scenic, ali ne toliko da cijena drastično skoči.
Dodatno, novi Clio će ugostiti i sustave autonomne vožnje. Za razliku od novog Audija A8 koji uvodi Level 3 razinu autonomije u vožnji, u Renaultu će biti razinu manja. Prevedeno to znači da će auto kontrolirati brzinu i upravljanje, a vozač će morati konstantno pratiti promet. Od ostalih novosti vezanih uz novi Clio velika je vjerojatnost da će potpis prednjice viđen na Meganeu i Talismanu, sa svjetlima u obliku slova C, biti zadržan u većoj mjeri. Iznutra pak potentni infotainment s povećim zaslonom, dok će ispod lima uz 1.5 dCi dizelaša biti zadržani još neki motori iz aktualne game. Premijeru novog Clia ne treba očekivati prije 2019. godine.
Svi ciljevi Renaulta
Renault je početkom listopada predstavio Drive the Future, novi strateški plan kojim između ostalog namjerava ostvariti godišnje prihode veće od 70 milijardi eura, operativnu maržu veću od 7% do kraja plana, uz minimalnu maržu od 5% i pozitivan slobodni novčani tok svake godine.
To za Renault znači potrebu za 40% većom prodajom, odnosno godišnju nakladu od gotovo pet milijuna primjeraka. Plan se temelji na ulaganjima u odjele za istraživanje i razvoj te globalne ekonomije razmjera Renaulta, Nissana i Mitsubishija, najveće automobilske grupacije na svijetu, uz zadržavanje financijske discipline i učinkovitosti.
Najvažniji elementi plana uključuju lansiranje 21 novog vozila, od čega tri potpuno nova modela. Renault će biti prisutniji na ruskom (Avtovaz) te tržištima poput Brazila, Indije i Irana. Očekuju se i nova strateška partnerstva s kineskim kompanijama, dok će u tehnološkom smislu 15 modela dobiti sustav autonomne vožnje. U narednih šest godina alijansa će u razvoj uložiti nevjerojatnih 18 milijardi eura. Podsjetimo, grupa Renault raspolaže s 36 tvornica i 12.700 prodajnih salona te zapošljava više od 120.000 radnika. Njeni proizvodi dostupni su u 127 zemalja svijeta.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati