Futurističkom kampanjom Mario Vijakčić najavio novu kolekciju
Foto: Srećko Rundić
MLADI hrvatski dizajner Mario Vijačkić, svoju je kolekciju nedavno predstavio na pisti ovosezonskog Cro-A-Portera, a sad nam donosi uzbudljivu modnu kampanju.
Kampanja predstavlja njegovu kolekciju za jesen/zimu 2014. koja je nastala kao produkt istraživanja minimalističkog slikarstva, posebice stvaralaštva holandskog minimalističkog umjetnika Jana Schoonhovena.
"Skulpturalni pristup u oblikovanju tekstila, predimenzionirana silueta, high-tech materijali, zanimljiva konstrukcijska rješenja, spoj grubog i kompaktnog sa ženstvenim, te hladni , gotovo akromatski kolorit uz neizostavan prikriveni seksipil, odlike su dizajnerove premijerne kolekcije. Mario Vijačkić nas ovom kolekcijom na sebi svojstven način odvodi u budućnost; pod vidno futurističkim dojmom dizajner je kreirao odjeću za ženu koja smjelo i otvoreno pristupa tehnološkom napretku ljudske civilizacije, ali je i svjesna posljedica istoga. Na pomalo kritičan način dizajner se nadovezuje na problematiku globalnih klimatskih promjena, pomalo klinički sterilnom estetikom, dodacima u vidu vizora te samom prezentacijom kolekcije u kojoj je inspiraciju pronašao u islandskim ledenim špiljama i krajoliku, Vijačkić zrelo i dizajnerski promišljeno nadopunjava i stilski zatvara kolekciju kao jednu kompaktnu cjelinu.", kažu glasnogovornici dizajnera.
U glavnim ulogama na fotografijama našle su se Maja Matković i Jelene Matas, koje su se savršeno uklopile u dizajnerovu futurističku viziju suvremene žene.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati