GTV & Spider se ne predaju
NAJSTARIJI modeli u gami Alfa Romea dobivaju novo lice i ostaju u serijskoj proizvodnji. Uz novu šminku, Alfini dvosjedi će dobiti i novo srce, što će im zasigurno osigurati proboj u sam vrh klase.
Mnogi (neupućeni) su očekivali da će Alfa uskoro ugasiti tj. obnoviti ponudu sportskih dvosjeda, koji se neizmijenjeni proizvode već dugi niz godina.
U Alfi su očito su ostali dosljedni te shvatili da GTV i Spyder imaju još dovoljno kapaciteta da se uspješno nose s mlađom konkurencijom. Ipak su to automobili koji voznim svojstvima mogu biti uzor većini sportskih automobila, a izgledom i danas djeluju dovoljno svježe. Tek manji zahvati na eksterijeru i proširenje game motora novima sasvim su dovoljni za novi život talijanskih ljepotana.
Dizajn
Kako je riječ o istinskim draguljima, dizajnerski posao je prepušten Pininfarini. Pogled na prednji kraj otkriva da se nije previše eksperimentiralo.
Razloga za strah nema jer je zadržan kružni oblik prednjih svjetala, a modifikacije su svedene tek na usuglašavanje s ostatkom game.
Nova prednja maska i branik sa integriranim maglenkama i velikim otvorima iza usisa zraka, uz kromirane detalje podižu ukupan dojam.
Poklopac motora sa jasnim V ispupčenjem kao da najavljuje da se ispod krije monstrum od motora.
Stražnji kraj vozila pretrpio je tek minimalne izmjene. I dalje je zadržan završetak stražnjeg kraja s naglim rezom i horizontalna signalizacija, što Alfama osigurava dozu agresivnosti.
Spider
Bok vozila otkriva novi dizajn aluminijskih naplataka, koji će se serijski isporučivati u veličini od 16 inča. Kupci će moći birati između nove tri boje, i to brunello crvene, racing zelene i cobalt plave.
Kad smo kod dizajna unutrašnjosti, novosti su više nego očite. Prije svega, vozačka pozicija je osjetno niža, što će doprinijeti boljem osjećaju za upravljačem. Crveno osvijetljena unutrašnjost otkriva novi izgled središnje konzole na kojoj se nalaze kontrole audio-uređaja, satelitske navigacije i prekidač ASR-a.
Motori
Ponuda GTV-a i Spidera je sve donedavno bila svedena na svega jedan agregat (2.0/150 KS). Redizajnirani model dobiti će nekoliko novih motornih izvedbe. Ulazni model će i dalje biti 2.0 TS agregat, s kojim GTV postiže maksimalnih 215 km/h i ubrzava do 100 km/h u 8.5 sekundi.
Dalje na ljestvici smješten je moderni 2.0 JTS benzinski agregat s izravnim ubrizgavanjem gorinva, koji razvija maksimalnih 122/166 kW/KS i 206 Nm okretnog momenta. Motor bi trebao osigurati oko pola sekunde bolje ubrzanje i desetak km/h višu krajnu brzinu.
Top model će pokretati moćni 3.2 V6 24V agregat poznat iz GTA izvedbi. Motor razvija maksimalnu snagu od 177/240 KS pri 6.200 o/min i okretni moment od 289 Nm pri 4.800 o/min. Sasvim dovoljno za maksimalnu brzinu od čak 255 km/h.
Spider
Obnovljeni GTV i Spyder u prodaju stižu početkom svibnja.
Uz spomenute modele, posjetitelji će na Alfinom štandu moći vidjeti i Alfu Sprint odnosno coupe izvedbu modela 156, o kojem ste već mogli čitati na našoj stranici. Alfa je pripremila i jedan koncept. Ime mu je Concept X, a riječ je o crossover modelu tj. Alfinom viđenju SUC-a budućnosti.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati