Nestaju li dizelaši s tržišta?
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Volkswagen, Peugeot
SUDEĆI po negativnom trendu dizelski motori bi čak i u Europi uskoro mogli biti marginalizirani.
Nakon najveće afere u povijesti Volkswagena koja je između ostalog osjetno smanjila tržišnu snagu dizelskih motora polako se počinju nazirati novi trendovi na tržištu. Posebno je zanimljivo ono što se dešava u Europi, tržištu tradicionalno naklonjenom dizelskim motorima.
Prema posljednjim podacima prodaja dizelaša je posljednjih mjeseci u padu. Tako je u travnju europsko tržište palo za 7,1%, a prodaja dizelaša za nevjerojatnih 15%, javlja JATO Dynamics. Još je prošle godine svaki drugi novi auto u Europi bio dizelaš, a danas je taj udio pao na 46%.
Posljedice su to Dieselgate afere iz 2015. godine, ali i negativne kampanje koja je izuzetno aktivna na zapadu Europe.
U takvom ozračju ne čudi što je VW Golf detroniziran u Europi. Udio dizelaša u prodaji Golfa je u ožujku ove godine još uvijek bio visokih 46%, dok je kod manje Fieste koja je pretekla Golfa udio dizelaša manje značajan, tek 15%. Tako je prodaja Golfa u travnju potaknuta između ostalog padom interesa za dizelaše u zemljama EU pala za čak 28% u odnosu na isto razdoblje lani.
Tražimo li modele koji su iz svega profitirali naći ćemo ih pretežno u SUV segmentu. Tako su noviteti poput Peugeota 3008 i Škode Kodiaq odlično prošli, a apsolutni rekorder je VW Tiguan sa rastom od čak 71,6%. Izvan SUV segmenta upečatljiv je bio Citroen C3 kojem je prodaja skočila za 48,1%.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati