Nova kolekcija streetwear branda CHYPKA

KLJUČNI PODACI
  • Nepretenciozan, jednostavan, a istovremeno moćan i upečatljiv, potpis ovog branda, iako u sebi nosi elemente hrvatske kulture, lako prelazi i granicu te je u kratkom roku zabilježio i sjajan poslovni uspjeh
Piše: E.Do./Press
utorak, 27.12.2016. 08:30
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Nova kolekcija streetwear branda CHYPKA

Foto: Zoran Ferina

URBANI streetwear brand CHYPKA, koji je svojim prvim predstavljanjem izazvao veliku pažnju medija i modnih zaljubljenika, u sklopu showroom concept Fashion Week Zagreb/Cro a Portera i C3 Projekt Koncepta prikazao je svoju drugu kolekciju.
 
Spajanjem jednostavnih i funkcionalnih komada odjeće za svaki dan te tradicionalnih ručno rađenih motiva domaće čipke, Nikola Zorotović i Tadija Glasnović, dvojac iza branda CHYPKA, stvorio je jedinstven i autentičan modni proizvod, koji je svojim prvim pojavljivanjem oduševio publiku i struku.
 
 
Nepretenciozan, jednostavan, a istovremeno moćan i upečatljiv, potpis ovog branda, iako u sebi nosi elemente hrvatske kulture, lako prelazi i granicu te je u kratkom roku zabilježio i sjajan poslovni uspjeh.
 
 
Dostupan preko weba, a u posljednje vrijeme i u C3 PROJEKT KONCEPT trgovini, Chypka se polako i sigurno razvija u kvalitetan domaći brand.
 
 
Svojom novom kolekcijom, nastavlja dosljednost u potpisu koji odiše nenametljivom jednostavnošću u par osnovnih modela, no svaki komad za sebe kao da ima kultne osobine. Ne čudi, stoga što ga rado odijevaju brojne poznate osobe, sportaši i pobornici urbanog street styla.