Susan Boyle, nadrogirani dječak, bebe na rolama i Mladi mjesec najgledaniji u 2009.
Tekst: N.Š.
Foto: Arhiva
LEGENDARNI prvi nastup Susan Boyle u britanskom Supertalentu najgledaniji je ovogodišnji video na Youtubeu, a među najgledanijima, mjesto je našao i trailer filma Mladi mjesec.
Raskošan talent iznenadio sumnjičav žiri
Britanska pjevačka senzacija, Susan Boyle, postala je globalno popularna upravo zahvaljujući servisima poput Youtubea te društvenih mreža poput Facebooka. U manje od godinu dana, Susan je postala zvijezda s jednom od najprodavanijih glazbenih albuma u povijesti. Njen prvi nastup koji je oduševio žiri i gledatelje u britanskom Supertalentu, imao je 120 milijuna gledanja i daleko je najgledaniji video ove godine.
Omamljeni dječak pokušava razgovarati s ocem
Na drugom i trećem mjestu liste najgledanijih videa, smjestile su se snimke manje poznatih, ali i ne manje zabavnih osoba. "David After Dentist" imao je 37 milijuna gledanja ove godine. Snimio ga je otac dječaka koji je upravo došao od zubara i još je pod utjecajem lijekova. Dječak se pokušava koncentrirati na razgovor s ocem, ali rečenice mu baš nisu povezane.
Odlazak pred oltar u ritmu Chrisa Browna
"JK Wedding Entrance Dance" nalazi se na trećem mjestu s više od 33 milijuna otvaranja, a radi se o urnebesnom i originalnom ulasku u crkvu para poznatog pod imenima Jill i Kevin. Oni i njihova pratnja plesali su na pjesmu Forever, Chrisa Browna. Nadajmo se da se neće i u braku ugledati na Chrisa Browna i njegovo "rješavanje" ljubavnih problema koje je imao s pjevačicom Rihannom.
Bebe na rolama i vampiri
Nezaobilazni trailer filma Mladi mjesec pojavio se na Youtubeu nekoliko mjeseci prije dolaska drugog filma sage Sumrak u kina. S više od 31 milijun otvaranja našao se na četvrtom mjestu najgledanijih videa godine. Na petom mjestu je reklama za kompaniju Evian koja prikazuje djecu na koturaljkama. Tvrtka koja prodaje izvorsku, flaširanu vodu proizvela je hit reklamu na kojoj bebe na rolama plešu na pjesmu "Rapper's Delight" od Sugar Hilla, a gledalo ju je 27 milijuna korisnika.
Nenadmašna Miley Cyrus
Od videospotova, najgledaniji je ove godine bio Pitbullov "I Know You Want Me" s 82 milijuna gledanja. Slijede ga dva hita mlade zvijezde Miley Cyrus: "The Climb" koji ima 64 milijuna te "Party In The USA" s 54 milijuna otvaranja. Na četvrtom je mjestu The Lonely Island "I'm On A Boat" koji je bio gledan 48 milijuna puta, a peti je spot Keri Hilson za pjesmu "Knock You Down" s 35 milijuna gledanja.
Zanimljive su i liste traženih termina koje su objavljene po mjesecima. Tako je u siječnju najtraženiji termin bila "inauguracija", u lipnju "michael jackson thriller", a u prosincu "tiger woods".
Lista najtražnijih Youtube termina po mjesecima:
Siječanj - inauguration
Veljača - christian bale
Ožujak - the climb
Travanj - susan boyle
Svibanj - pacquiao vs hatton
Srpanj - michael jackson
Kolovoz - usain bolt
Rujan - kanye west
Listopad - paranormal activity
Studeni - bad romance
Prosinac - tiger woods
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati