ADAC negativno ocijenio hrvatske tunele Tuhobić i Učka
Tekst se nastavlja ispod oglasa
HRVATSKI tuneli Tuhobić i Učka dobili su u redovitom godišnjem testu najvećeg europskog automobilskog kluba, njemačkog ADAC-a najslabije ocjene s oznakom "manjkav", a Učka je proglašena najlošijim tunelom među 27 testiranih europskih tunela.
Uz oba hrvatska tunela test nije prošao jedino još njemački tunel Wattkopf pored Stuttgarta.
U testu, objavljenom na web stranici ADAC-a, a čije su rezultate uoči turističke sezone objavili u četvrtak gotovo svi njemački mediji, stručnjaci ovog autokluba posebnu su pažnju obratili na sigurnost u tunelima. Tako je testiran stupanj zaštite od požara, signalizacija u tunelu kao i dodatni izlazi za nuždu. Stručnjaci su u oba hrvatska tunela kritizirali manjkave sigurnosne mjere poput nedostatka izlaza za nuždu, nedovoljno izučene vatrogasce, lošu signalizaciju, a u slučaju Učke i oštećene kolnike, tako da su oba tunela dobila stupanj visokog sigurnosnog rizika. ADAC je, međutim, pohvalnim naveo radove koji su najavljeni za budućnost, a koji bi trebali poboljšati sigurnost prometa u oba tunela.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Hrvatski tuneli su ove godine po prvi put bili podvrgnuti ADAC-ovom testu na kojem je ukupno sudjelovalo devet zemalja.
Uprava ADAC-a je izrazila žaljenje zbog toga što talijanske vlasti ove godine nisu dopustile testiranje svojih tunela koji su u testovima prošle godine ostvarili slabe rezultate. ADAC je stoga pozdravio donošenje zakona u Europskom parlamentu koji nalaže jednake sigurnosne mjere za sve europske tunele.
Najveći europski automobilski klub svake godine, osim tunela, vrši testiranja trajekata diljem Europe kao i auto kampova.
Uz oba hrvatska tunela test nije prošao jedino još njemački tunel Wattkopf pored Stuttgarta.
U testu, objavljenom na web stranici ADAC-a, a čije su rezultate uoči turističke sezone objavili u četvrtak gotovo svi njemački mediji, stručnjaci ovog autokluba posebnu su pažnju obratili na sigurnost u tunelima. Tako je testiran stupanj zaštite od požara, signalizacija u tunelu kao i dodatni izlazi za nuždu. Stručnjaci su u oba hrvatska tunela kritizirali manjkave sigurnosne mjere poput nedostatka izlaza za nuždu, nedovoljno izučene vatrogasce, lošu signalizaciju, a u slučaju Učke i oštećene kolnike, tako da su oba tunela dobila stupanj visokog sigurnosnog rizika. ADAC je, međutim, pohvalnim naveo radove koji su najavljeni za budućnost, a koji bi trebali poboljšati sigurnost prometa u oba tunela.
Uprava ADAC-a je izrazila žaljenje zbog toga što talijanske vlasti ove godine nisu dopustile testiranje svojih tunela koji su u testovima prošle godine ostvarili slabe rezultate. ADAC je stoga pozdravio donošenje zakona u Europskom parlamentu koji nalaže jednake sigurnosne mjere za sve europske tunele.
Najveći europski automobilski klub svake godine, osim tunela, vrši testiranja trajekata diljem Europe kao i auto kampova.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati