Astra GTC u režiji Steinmetza

GTC je definitivno najdinamičnija izvedba Astre, a izuzmemo li Speedster, konstataciju možemo proširiti na cijeli Opelov asortiman. Time je trovratna Astra postala zanimljiva tunerima, koji ju već doživljavaju kao nasljednika danas legendarne Calibre.

Potpuni odgovor nudi Steinmetz, gotovo pa kućni Opelov tuner, koji za Astru u GTC izvedbu nudi potpuni paket nadogradnje. Osim uobičajenih karoserijskih nadogradnji i modifikacija ovjesa, vlasnici Astre mogu računati i na oplemenjivanje karakteristika motora.

Iako se model nudi u osam motornih izvedbi, Steinmetz je svoje usluge ponudio za tri benzinske i dvije dizelske izvedbe.  Primjera radi, modifikacije na 1.7 CDTI motoru koji serijski raspolaže sa 100 KS i 240 Nm donose povećanje na 121 KS i 300 Nm. Snažniji 1.9 CDTI dizelaš nakon zahvata Steinmetzovih stručnjaka razvija 175 umjesto 150 KS, te 380 naspram serijskih 315 Nm. Usprkos povećanju snage ispuh i dalje udovoljava Euro 4 standardu.


Kliknite na fotografiju za istu većih dimenzija

Što se pak tiče benzinskih motora, najveći napredak uočen je na najsnažnijem motoru opremljenim turbo-puhalom. Reprogramacijom kontrolnog modula snaga je povećana sa 200 na 230 KS, a zakretni moment sa 262 na okruglih 300 Nm. Jamstvo na sve preinake je dvije godine. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dvostruki završetak ispušnog sustava s trapezoidalnim presjekom je jedan od zaštitnih znakova Steinmetza. Osim sportskog zvuka i upitnog utjecaja na karakteristike motora, ispušni sustav aktivno sudjeluje u vanjskom izrazu automobila. Isto vrijedi i za preinake ovjesa putem kojih je automobil 30 mm bliže podlozi.


Kliknite na fotografiju za istu većih dimenzija

Ponuda naplataka podrazumijeva veličine u rasponu od 16 do čak 19 inča, a kupac može birati između dva dizajna. Preporuka je ugradnja Michelinovih ili Continentalovih pneumatika. Vizualni tuning započinje saćastom prednjom maskom s logom Steinmetza, na boku se nastavlja atraktivnim retrovizorima i zadebljanjima pragova, a završava krovnim spojlerom i difuzorom. U ponudi su i detalji poput kojekakvih karoserijskih naljepnica i među Opelovim fanovima posebno popularnih pokrova poklopca čepa rezervoara goriva, koji se nudi u imitaciji aluminija.

Promijene interijere svode se na decentne sitnice. U ponudi su tek aluminijski nastavci za ručice mjenjača i parkirne kočnice. Vrhunac tuninga njemačkog tunera i točka na i su pedale nožnih komandi u metalnom finišu, te tepisi s logom tvrtke.

M.N.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara