AutoZubak i Allianz predstavili nove usluge na tržištu osiguranja

AutoZubak i Allianz predstavili nove usluge na tržištu osiguranja

HRVATSKO tržište je bogatije za nove pogodnosti u osiguranju i održavanju automobila zahvaljujući projektu strateške suradnje između AutoZubaka i tvrtke Allianz Zagreb d.d.

Predsjednik Uprave AutoZubaka Tomislav Radoš i predsjednik Uprave Allianz Zagreb d.d. Boris Galić su na konferenciji za novinare u sjedištu korporacije AutoZubak u Sesvetama najavili početak funkcioniranja novih programa pod nazivom "Prijava – izvid – obrada štete" te "Produžena garancija" za marku Audi.

Prijava-izvid-obrada štete

Usluga osigurava jednostavnu i brzu obradu štete prilikom prometne nezgode i pruža kompletnu skrb o vozilu, odnosno obavljanje svih procedura na jednom mjestu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dakle, AutoZubak na sebe preuzima dopremu vozila, prijavu i izvid štete, te popravak oštećenog vozila i isporuku istog, dok istovremeno Allianz obrađuje štetu i vrši isplatu. Time je cjelokupni proces ubrzan i pojednostavljen do krajnje mjere. U prijevodu to znači da korisnik usluge u slučaju prometne nezgode mora samo nazvati AutoZubak, koji će se pobrinuti o svemu i pritom korisniku staviti na raspolaganje zamjensko vozilo.

Produžena garancija

Umjesto dosadašnje dvije godine tvorničke garancije na vozila marke Audi, Allianz u suradnji s AutoZubakom kupcima Audija ubuduće nudi mogućnost garancije i do pet godina, što predstavlja jedinstvenu novost u Hrvatskoj.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara