BMW: Turbo je imperativ

BMW planira cjelokupnu 4-cilindričnu benzinsku motorizaciju opremiti turbopunjačima. Ovi će motori pružati snagu do najviše 250 KS, a iznad toga će ponudu popuniti nova generacija rednih 6-cilindričnih motora.

Svi će se 4-cilindrični motori temeljiti na 2,0-litrenom pogonskom stroju nove generacije s aluminijskim blokom, a različita snaga će proizlaziti iz upotrebe dvije različite vrste turbopunjača te različitog podešenja elektroničkog nadzora rada motora. Tako će primjerice najsnažnija izvedba, koja će debitirati u X1, imati twin-scroll turbopunjač, dok će se slabije verzije zadovoljiti s jednim konvencionalnim turbopunjačem.

Novosti će se moći pronaći i pri konstrukciji, upotrijebljenim materijalima, dorađenom sustavu promjenjivog usisa zraka, visokotlačnom sustavu ubrizgavanja goriva i sl. U usporedbi s izlazećim 2,8-litrenim 6-cilindričnim pogonskim strojem kojega će ovaj motor zamijeniti pod oznakom "28", novitet nudi veći okretni moment i smanjivanje potrošnje goriva.

Ostatak ovih motora se očekuje u novoj generaciji serije 3, a svakako će se koristiti u seriji 1 te vjerojatno i u seriji 5.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara