Captiva: prvi Chevrolet s dizelskim motorom

Captiva: prvi Chevrolet s dizelskim motorom

PRVI terenac pod Chevroletovom značkom dolazi na europsko tržište u jesen 2006. Captiva je ujedno i prvi model ove marke na europskom, a time i hrvatskom tržištu koji će se nuditi i u dizelskoj izvedbi.

Novi model koristi globalnu Theta platformu, a dizajnerski se oslanja na koncept S3X prikazan 2004. godine na pariškom auto-salonu.  Dinamičan dizajn te prostrana i funkcionalna unutrašnjost kompaktnog SUV modela (dužina/širina/visina: 4.639/1.849/1.726 mm) osnovne su karakteristike modela čija će proizvodnja biti pokrenuta tijekom iduće godine u korejskim pogonima GM Daewoo-a.

Kupcima će na raspolaganju biti izvedbe s pet i sedam sjedala, te dvije izvedbe pogona, s prednjim i pogonom na sve kotače. Ipak, glavna novost je dvolitarski common rail dizelski motor s izravnim ubrizgavanjem. Motor je razvila tvrtka GM Daewoo Auto&Technology u suradnji s tvrtkama GM Powertrain i VM Motori.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pored 150 KS snažnog dizelaša u ponudi će se naći i za dva benzinska motora,  četverocilindrični obujma 2.4 litre i 3.2 V6. Nadalje, Captiva je prvi model Chevroleta u europskoj gami opremljen ESP sustavom kontrole dinamičke stabilnosti.

Svjetska premijera je zakazana za ženevski sajam u ožujku iduće godine kada će svjetlo dana ugledati i nasljednica Opelove Frontere, model Antara.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara