Corolla ipak ostaje
IAKO je nedavno predstavljen nasljednik Auris, Toyota ipak najavljuje skori povratak legendarne Corolle.
Radi se zapravo o sedan izvedbi Aurisa, ali je ime Corolla vraćeno što možemo shvatiti kao orijentaciju na konzervativnije kupce koji cijene staru "old school" Toyotu.
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
Ništa neobično. Slično je svojevremeno radio Ford sa modelom Orion koji je također bio zapravo Escort s repom. Možda najpoznatiji primjer je VW koji je sedan verziji Golfa nadjenuo ime Jetta odnosno Bora.
Bilo kako bilo nova Corolla prema riječima tehničkog direktora Toyote pruža puno više prostora što se vidi već pri otvaranju vrata. Ima više prostora oko vozača i suvozača i više mjesta za glavu i noge, s udaljenosti između prednjeg i stražnjeg sjedala od 900 mm.
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
Sjedala vozača i suvozača su u predjelu kukova povišena što daje bolji osjećaj sjedenja i bolju vidljivost.
Novosti ima i u ponudi motora. Sasvim nov je 1,6 Dual VVT benzinac (124 KS), a u ponudi će ostati i manji 1,4 iz trenutne ponude snažan 97 KS. Nov je i dizel motor 2,0 (126 KS), a biti će dostupan s filtrom krutih čestica. Za štedljivce ostaje provjereni 1,4 litreni D-4D sa 90 KS. Mjenjač je u pravilu ručni pet-stupanjski, a tek je jači dizelaš dostupan u kombinaciji ručnim šest-stupanjskim mjenjačem. U ponudi će biti i MultiMode s komandama na upravljaču.
Središte za proizvodnju Corolle za Europu bit će u Takaoka postrojenju u Japanu, a hrvatsku premijeru očekujemo ovog ljeta.
B.I.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati