Fiat Bravo: Novi koncept za novu generaciju

Fiat Bravo: Novi koncept za novu generaciju

U FIATU su navodno odlučili slijediti uspješan put Nissana koji je u kompaktnu ponudu uveo Qashqai i odmah ostvario odličan prodajni rezultat. Tim slijedom će Bravo u novom izdanju također poprimiti formu crossovera, a vjerojatno i novo ime.

Odluka o napuštanju trenutne forme kompaktnog automobila donesena je  potkraj prošlog mjeseca, a informaciju je neimenovani izvor proslijedio u Autonews Europe. Kako god ostaje činjenica kako je 2010. Bravo zaključio s tek 44.850 prodanih primjeraka, dok je Nissanov adut bio peti najprodavaniji model u Europi s 216.091 prodanih primjeraka. Europski broj 1 u kompaktnom segmentu i dalje je VW Golf prodan u 501.671 primjeraka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Fiat Bravo lansiran je 2007. godine, i to isključivo u izvedbi s pet vrata. Najbolju prdaju dosegao je 2008. zaključivši godinu s 95.292 prodanih primjeraka. Granicu profitabilnosti od 75.000 primjeraka godišnje nije uspio doseći u zadnje dvije godine. Inače, godišnji prodajni plan je bio 120.000 primjeraka.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara