Ford SAV ide u serijsku proizvodnju

FORD je službeno potvrdio da će u skoroj budućnosti lansirati model na osnovi koncepta SAV predstavljenog na auto-salonu u Ženevi.

Budući model spada u tzv. segment Sports Activity Vehicle koji kombinira svojstva nekoliko koncepcija arhitektura. Atraktivno skrojena studija u Ženevi je razbuktala maštu medija i publike, pa su u Fordu odlučili ozbiljno razmisliti o razvoju potpuno novog modela.


Kliknite na fotografiju za istu većih dimenzija

Danas, nekoliko mjeseci kasnije, prvi prototipovi se već testiraju u Fordovim razvojnim centrima u Njemačkoj, Belgiji i u Britaniji

Pozicioniran na pola puta između limuzinskog Mondea i vremešnog Galaxyja, budući model trebao bi privući kupce koji nisu skloni tradicionalnim rješenjima. Dinamičniji izgled pratit će vanserijski komfor i odgovarajuće vozne osobine, pa se očekuje potpuno iskorištenje proizvodnih kapaciteta u Genku u Belgiji, gdje će se model proizvoditi. Sportski monovolumen s tri reda sjedala u Europi je tražena roba, a za sada takvo što nude samo rijetki proizvođači.


Kliknite na fotografiju za istu većih dimenzija

Naklonost kupaca automobil će, osim uzornim performansama i komforom, tražiti pomoću naglašene dinamičnosti eksterijera. Naime, većina rješenja s koncepta trebala bi biti zadržana, čime Ford nakon uvođena new edge dizajna ide korak dalje hrabro predstavljajući moderno obiteljsko vozilo. Međutim, realno gledajući, osim 5+2 koncepcije i novog dizajna, novi model ne nudi ništa novo. Platforma, motori, pa i cijela mehanika biti će posuđeni sa poznatih modela, što bi s druge strane trebalo donijeti konkurentnu cijenu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema službenim izjavama, ime proizvodnog modela i svi tehnički detalji biti će objavljeni neposredno prije predstavljanja, početkom 2006. godine.


Kliknite na fotografiju za istu većih dimenzija

Nova ulaganja u proizvodnju

Proizvodni kapaciteti u Genku, izvorištu Mondea, upravo prolaze kroz fazu modernizacije. U obnovu tvornice iz koje je od 1964. godine, kada je ista počela s radom, izašlo više od 12 milijuna vozila,  Ford ulaže čak 715 milijuna eura.

Novi sustav proizvodnje karakterizirat će veća fleksibilnost, pa će osim Mondea, koji se u Genku proizvodi od 1993. godine, biti omogućena proizvodnja više modela, među kojima novog Galaxyja i modela na bazi studije SAV.

Tvornica trenutno radi u dvije smjene i zapošljava 4.946 radnika. Prošle godine iz tvornice je izašlo 207.163 vozila.

M.N.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara