Kijina rekordna prošlogodišnja prodaja u Europi

Kijina rekordna prošlogodišnja prodaja u Europi

PO PODACIMA koje je objavilo Europsko automobilsko udruženje ACEA (Association des Constructeurs Européens d’Automobiles), Kia Motors je u 2003. godini prodala 107.631 novo vozilo, što je 48,4% više nego godinu dana ranije (72.529 novih vozil).

Kia je tako u prošloj godini postala automobilska marka s najvećim rastom u EU, za čitavih 18% bolja od "prve pratilje" Mazde.

Kia je na taj način postigla 0,8% tržišnog udjela na europskom tržištu.

ACEA je u svojem izvješću također napisala da su registracije novih vozila u zemljama EU prošle godine pale za 1,3%, usprkos malo boljoj prodaji na kraju godine.

Kia Motors, koja je prije dva tjedna na automobilskom salonu u Briselu predstavila inačicu Cerata s četvoro vrata (sedan), ove će godine predstaviti dva putnička vozila. Oba modela – mini vozilo Picanto i obje inačice Cerata, limuzine C-segmenta, spadaju u klase u kojima se prodaje najviše vozila, tako da Koreanci ove godine s pravom očekuju još bolju prodaju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kia Motors do kraja 2005. godine u zapadnoj Europi namjerava prodavati 300.000 vozila godišnje, za što im je u naredne dvije godine potreban rast veći od 50%.

Kia trenutno pokriva samo oko 35% europske tržišne segmentacije. Iako su  uspjesi terenca Sorenta, jednovolumena Carensa i velikoga jednovolumena Carnivala Europejcima predstavili novo lice Kije, ona ipak za veću ulogu na europskom tržištu treba modele, koji se masovno prodaju i upravo to bi trebali postići sa spomenuta dva modela – sasvim prilagođena europskom ukusu.

Vodeći ljudi Kije naglašavaju da će Kia Motors do 2005. godine pokrivat 85-90% europske tržišne segmentacije, a imat će 2% tržišnog udjela.

Picanto, najmanji Kijin model za europsko tržište vrlo brzo će se pojavit na našim cestama. Sa najvećim uporabnim prostorom u kabini u svojoj klasi, s brojnim adutima privlačit će prije svega mlađe vozače i vozačice, koji vole dinamičan i aktivan urban život.

Cerato, koji na naše tržište dolazi s dva dizelska motora – Kia tako po prvi put predstavlja dizelske motore u svojim putničkim vozilima – ukazuju na Kijinu sposobnost prilagođavanja sve većoj potražnji po tim motorima.

Planirana je puno veća prodaja inačice s petero vrata (hatchback) u odnosu na onu s četvero vrata, koja je popularnija na američkom tržištu. Koreanci će na prve reakcije morat pričekat do skorašnjeg ženevskog auto-salona na kojem će premijerno predstavit inačicu s petero vrata.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara