Lotus dobiva na kilaži

Malezijski vlasnik britanskog proizvođača perolakih sportskih automobila je najavio kardinalne promjene za novu modelsku gamu.

Proton je objavio kako će Lotus odustati od formule lagano i jednostavno, koju je zacrtao njegov osnivač Colin Chapman. Sljedeći bi Lotusi tako trebali dobiti na kilaži, biti kompleksniji i luksuzniji te se suprotstaviti Ferrarijevim, Porscheovim i Aston Martinovim modelima.

Konkretnih podataka o novom dobu (down of the new era, kako su ga u Lotusu nazvali), odnosno o ovoj postupnoj izmjeni filozofije razvoja i proizvodnje budućih Lotusa za sada još uvijek nema, a detaljnije bi ovaj plan trebao biti predstavljen na pariškom autosalonu ove jeseni. Činjenica da je predstavljanje zakazano za Pariz mnogima daje naslutiti kako bismo prvi korak u Lotusovoj transformaciji mogli vidjeti već ove jeseni.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dok jedni vjeruju kako bi javnosti napokon mogao biti predstavljen novi Esprit, drugi smatraju kako više šanse za premijeru ima Lotusova izvedba Protonovog konceptnog modela EMAS, koji je za malezijskog proizvođača razvio talijanski Giugiaro (naslovna fotografija). Riječ je o inovativnom gradskom modelu, koji bi se u konačnici također trebao priključiti Lotusovoj ponudi.

Lotus bi kroz promjenu ponude napokon trebao postići punu profitabilnost, a očekuje se kako bi mu u idućih nekoliko godina proizvodnja trebala narasti sa od 2.500 na oko 6.000 do 8.000 proizvedenih jedinica. Očekuje se i proširenje liste tržišta na kojemu bi njegovi modeli bili dostupni. Ipak, za konkretne podatke ćemo morati pričekati do jeseni.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara