Maserati u usponu

OTKAKO je 1997. godine postao dio Ferrarija, Maserati živi punim plućima. Da je tvrtka iz Modene izašla iz sjene svog vlasnika najbolje pokazuju rezultati prodaje. U posljednjih sedam godina Maserati je odabralo čak 20.000 kupaca.

Za jubilarni 20.000-ti automobil izabran je model Quattroporte, kojem je ukazana velika čast da svijetu objavi kako u Fiatu nije sve tako crno. Automobil u sivoj metalik boji bit će isporučen tržište SAD-a, gdje Masearti izuzetno dobro kotira.


Maserati MC12

Tekst se nastavlja ispod oglasa

SAD su njihovo najvažnije inozemno tržište s gotovo 30-postotnim udjelom u izvozu i porastom prodaje od čak 122 % u odnosu na razdoblje siječanj - svibanj prošle godine. Odlična prodaja zabilježena je i Japanu, gdje Maserati ima 147 % višu prodaju.
 
Jedina limuzina u ponudi, model Quattroporte, posebno je uspješan. Prošle godine prodano ih je 1.900, a u ovoj godini očekuje se udvostručenje prodaje. Ukupno gledano, Maserati iz godine u godinu konstantno povećava prodaju, s gotovo 5.000 prodanih automobila u 2004. g, što je nevjerojatan napredak. Primjerice, 1998. godine modenska tvrtka prodala je svega sedamstotinjak automobila.


Maserati MC12
 
U Maseratiju pojačan interes za njihove proizvode objašnjavaju pozitivnim imidžom i širokim mogućnostima individualizacije automobila, što profil kupaca na koje ciljaju, itekako zna cijeniti. Tu su i specijalne serije poput modela Spyder u 90th Anniversary proizvedenog u 180 primjeraka, te bolida MC12, kojeg je imalo čast kupiti 50 najsretnijih.

M.N.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara