Nissan NV200: Novost na HR tržištu

TRŽIŠTE malih furgona bogatije je za još jednu prinovu, Nissanov globalni model NV200, koji postavlja nova mjerila po pitanju prostranosti i praktičnosti.

Novi NV200 redefinira Nissanov pristup segmentu malih gospodarskih vozila maksimizirajući uporabne vrijednosti u okviru kompaktnih vanjskih dimenzija. Konkretno, radi se 4,4 m duljine, 1,86 m visine i 1,69 m širine s jedne i tovarni prostor od 4,2 kubika s druge strane. Najveća nosivost iznosi 783 kg, a podnica tovarnog prostora je u najužem presjeku (između blatobrana) široka 1,22 m, dok je duljina čak 2,04 m. Praktično rečeno, NV200 može primiti dvije standardne europalete, što je obilježje koje će se zacijelo svidjeti poslovnim korisnicima.

NV200 postoji i u kombi inačici s tri reda sjedala uz napomenu da čak i kad je uporabi svih sedam sjedala, u tovarnom prostoru ima dovoljno mjesta za dva velika kovčega. Komfornija obiteljska inačica NV200 pojavit će se 2010. Praktični dodaci obuhvaćaju dostupnost dvostrukih kliznih bočnih vrata, a na furgon inačici dvokrilnih stražnjih vrata. Kombi je dostupan sa stražnjim podiznim vratima nalik onima na karavanu.

Prvi modeli NV200 za Europu počeli su se proizvoditi u Nissanovoj tvornici Shatai u Japanu, a krajem 2009. proizvodnja je premještena u tvornicu u Barceloni.

Kupci NV200 mogu birati između dvaju motora, benzinskog i dizelskog. Benzinac je 1,6-litreni motor poznat iz Micre, Notea i Qashqaija. Razvija 81 kW (109 KS) i 153 Nm, prosječno troši 7,4 l/100 km, a servis je potreban tek svakih 30 000 km.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dizelski motor temelji se na 1,5-litrenom turbom potpomognutom motoru K9K dCi s “common rail” tehnologijom koji je razvio Renault. Sparen je s pet-stupanjskim mjenjačem, razvija 200 Nm okretnog momenta i snagu od 63 kW (86 KS). Servisni intervali produljeni su na 20 000 km ili svakih 12 mjeseci, a prosječna potrošnja goriva je 5,2 l/100 km.

Model koristi automobilsku“platformu B” Alijanse Renault Nissan, gdje je prednji ovjes izveden MacPhersonovim opružnim nogama, a stražnja osovina ima učinkovite jednostruke lisnate opruge. Međuosovinski razmak iznosi 2.725 mm, što pridonosi velikom tovarnom prostoru.

Sustav protiv blokiranja kočnica (ABS) standardna je oprema NV200, a nadopunjuje ga sustav pomoći pri kočenju (BA) i sustav elektroničke raspodjele kočne sile (EBD). Uz doplatu na kombiju je dostupan i sustav elektroničke stabilnosti (ESP).

Prodaja NV200 u Hrvatskoj započinje 10. lipnja s početnom cijenom od 95.000 kn za benzinsku i 110.000 kn za dizelsku izvedbu. Kombi izvedba stoji 125.000 kn, dok je za opciju s dizelskim motorom potrebno izdvojiti 135.500 kn.

>> Službene stranice: Nissan NV200

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara