Nove vijesti iz Porschea

PRIČA oko Porscheovih noviteta se nastavlja. Čini se kako je interes za takvim informacijama znatan, pa su svi vodeći svjetski mediji počeli potezati razne veze i vezice unutar Porschea kako bi došli do novih saznanja vezanih uz očekivano proširivanje i obnavljanje ponude.

Najveću vijest trenutno čini novi mali SUV kojega svi trenutno nazivaju Cajun, a koji će činiti osnovu ambicioznih planova o rastu prodaje. Porsche bi tako do sredine ovog desetljeća godišnje trebao prodavati oko 250.000 vozila.

Cajun će se temeljiti na Audijevom Q5 i u ponudi se smjestiti ispod Cayennea. Očekuje se kako će u ponudi biti 4 i 6-cilindrični turbo motori, uključujući i one dizelske. Dolazak na tržište tempiran je za malo više od godine dana.

Prije nego što stigne Cajun, Porsche će na tržište pustiti sljedeću generaciju modela 911, odnosno model 991, kako glasi interna oznaka. Nova će 911-ice biti predstavljena već ove jeseni na frankfurtskom auto salonu.

Krajem sljedeće godine na tržište stiže i treća generacija Boxstera/Caymana. Radit će se o daljnjoj evoluciji trenutnog modela, a ulazni bi model trebao pokretati novi 2,5-litreni 4-cilindrični turbo motor koji je trenutno u fazi razvoja. U ponudi će biti i unaprjeđena verzija današnjeg 3,4-litrenog 6-cilindričnog motora.

Prema najnovijim saznanjima ponudu bi trebala dopuniti i produljena izvedba Panamere. To bi trebala biti jedina nova karoserijska izvedba trenutne generacije Porscheove limuzine. Tek u drugoj generaciji bi se na tržištu trebali pojaviti coupe sa skraćenim međuosovinskim razmakom (svojevrsni nasljednik modela 928), istovrsni kabriolet te na kraju shooting-brake karavan. Ovdje vrijedi spomenuti i navode AutoBilda kako će Porsche proizvesti i manju limuzinu također temeljenu na Panameri.

Na kraju valja reći i kako bi se Porsche trebao pridružiti VW-u i Audiju te ponuditi svoju produkcijsku verziju malenog roadstera najavljenog konceptom Bluesport. Navodno je riječ o modelu kojega u Porscheu interno označavaju oznakom 550 (po uzoru na stari 550 Spyder), a kojega bi trebale pokretati različite varijante središnje smještenog prije spomenutog novog 2,5-litrenog motora.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara