Novi Colt sletio na europsko tlo
NAKON nekoliko mjeseci šuškanja konačno su objavljene prve snimke novog Colta. To je prvi model nastao kao rezultat Mitsubishi-DaimlerChrysler suradnje i ujedno model o kojem ovisi uspjeh Mitsubishija na europskom tlu.
Usprkos činjenici da se Colt već mjesecima prodaje u Japanu, dolazak nove generacije Mitsubishijevog kompakta budi veliko zanimanje. Jedan od razloga je činjenica da je "zapadna" izvedba detaljno prerađena po europskom ukusu, a drugi razlog je strahovit dizajnerski i koncepcijski odmak od dosadašnjeg modela.
Brojni koncepti iz CZ serije su urodili plodom. Atraktivan dizajn i koncepcija bliža monovolumenskoj od kompaktne donose osvježenje u klasi. Dovoljno je reći da je uz tri centimetara manju duljinu (3.870 mm) i istovjetnu širinu (1.680 mm) postignut značajan napredak na polju prostranosti. Ključ je u pozamašnoj visini vozila (1.550 mm) koja za čak 18 centimetara premašuje prethodnika, te naravno inovativnom uređenju prostora. Jedino što je ostalo nepromjenjeno je međuosovinski razmak, koji i dalje iznosi 2.500 mm.
Novi Colt je u mnogočemu srodan s najnovijim Smartom Forfour, pa tako dijeli cjelokupnu ponudu motora. Ponuda starta s tri-cilindarskim benzincem obujma 1.1 litre od 55 kW, koji se može pohvaliti iznimno niskom potrošnnjom. U ponudi će još biti dva benzinska motora (1.3/70 kW, 1.5/80 kW), te common-rail dizelaš obujma 1.5 litre dostupan u dvije izvedbe (50 i 70 kW). Motori su osmišljeni u Japanu, a proizvoditi će se u europskim pogonima DaimlerChryslera u Stuttgartu.
Zasad su nepoznati tehnički podaci i palete paketa oprema. Sasvim je izvjesno da će bazni model biti opremljen ABS+EBD sustavom i ESP-om (bogatija tržišta), a novost je MASC (Mitsubishi Active Stability Control) sustav aktivne kontrole stabilnosti. Uz nadoplatu će biti dostupni naplatci promjera 16 inča, što je novost u segmentu.
Novi model sklapat će se u Nizozemskoj.
Miljenko Nikolić
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati