Novo lice C klase: Hibrid obavezan

SVAKA izvedba sljedeće generacije C klase bi trebala biti pokretana nekom vrstom hibridnog pogonskog sklopa.

Tako barem javljaju izvori koji se pozivaju na insajdere, a koji pak tvrde kako je ovakva odluka donijeta u želji da se potrošnja značajno smanji. Time bi se privlačnost C klase značajno povećala u narednom razdoblju očekivanog rasta cijene goriva.

Nova generacija C klase koja bi na tržište trebala stići 2013. trebala bi imati emisiju CO2 na razini 100 g/km kod ulaznih dizelaša, odnosno 120 g/km kod benzinaca.

Nadalje, navodno su već započela testiranja prototipa, a veliko je pitanje hoće li u ponudu biti uvedeni 3-cilindrični motori. Postoji i mogućnost ugradnje 4-cilindričnih motora sa sustavom deaktivacije cilindara, koji bi povremeno dopustio rad svega 2 cilindra u situacijama manjeg opterećenja.

Pored smanjenog obujma motora nova će C klasa profitirati i drugim tehnološkim unaprjeđenjima s ciljem smanjenjem potrošnje, pa i desetak posto manjom ukupnom masom u konačnici.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara