Obnovljeni C2 u Hrvatskoj

NAKON gotovo pet godina i pola milijuna prodanih primjeraka Citroen C2 je prošao kroz prvi facelift. Osvježeni Citroenov mališan na hrvatskom tržištu će debitirati 10. lipnja, i to po početnoj cijeni od 99.000 kn.

Estetske modifikacije na modelu odrađene su u skladu sa smjernicama postavljenim na ranije osvježenom Plurielu, te najvećem monovolumenu u ponudi, modelu C8. C2 je tako dobio novi dizajn odbojnika, masku okružuje kromirani okvir i krasi veći chevron, a u ponudi je i nova boja eksterijera, siva Manitoba. Na hrvatskom tržištu u ponudi su još bijela Banquise, siva Aluminium i Thorium, plava Grand Pavois, crvena Aden i Lucifer, te crna Onyx.

Unutrašnjost i dalje karakterizira izrazita modularnost. Straga su, na izvedbi So Chic, nezavisna klizna sjedala, dok je pristup prtljažniku i dalje olakšan zahvaljujući stražnjim vratima s otvaranjem u dva dijela.

U poglavlje tehnološkog napretka upisuje se Stop&Start sustav dostupan u kombinaciji s 1.4 16V benzincem. Osim štedljive novine koja smanjuje potrošnju za maksimalno 15 posto, C2 dobiva i 1.6 HDI motor snažan 109 KS. Potonjeg karakterizira potrošnja od 4,4 l/100 km i emisija ugljik dioksida od 119 g/km. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Model C2 nudi potpunu opremu za sigurnost, koja u serijskoj ponudi podrazumijeva ABS, zračne jastuke za vozača i suvozača, bočne zračne jastuke. Također, tu su i bočne zračne zavjese uz opremu So Chic te ESP uz opremu VTS i So Chic.

Na hrvatskom tržištu C2 nudi izbor četiri motorne izvedbe, tri benzinske (1.4/74 KS, 1.6/109 KS i 1.6 VTS/122 KS) i jedne dizelske (1.4 HDI/68 KS). U ponudi su tri paketa opreme, i to VTR, VTS i So Chic.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara