Obnovljeni cee´d stigao na hrvatsko tržište
Tekst: M.N.
Foto: Kia
TRI godine nakon lansiranja Kijin proeuropski kompakt se predstavlja u obnovljenom izdanju. Dorađeni cee'd i dalje dolazi iz Slovačke, a na hrvatskom tržištu se nudi uz značajne popuste i cijenu već od 91.990 kn.
Netom lansiran na autosalonu u Frankfurtu novi cee'd na tržište dolazi u sve tri karoserijske izvedbe, peterovratnoj, trovratnoj (pro_cee'd) i karavanskoj SW verziji.
Kao osnovni znak raspoznavanja nove modelske godine nameće se prednja maska s novim oblikom svjetala i agresivnije skrojenim odbojnikom, dok straga ulogu preuzimaju atraktivniji pokrovi svjetala s LED efektom.
Od detalja možemo još spomenuti kraću krovnu antenu, elegantnije obloge retrovizora i redizajnirane naplatke dostupne u veličini do 17 cola. U konačnici, cee'd je sada 25 mm dulji, a karavanski SW 20 mm.
Obnovljena je i unutrašnjost. Prepoznatljiv komfor putničke kabine je nadopunjen kvalitetnijim i oku ugodnijim materijalima, posebno po pitanju presvlaka sjedala, a tu su i novosti na prednjoj armaturi. Bolja je zvučna izolacija, a reducirana je i buka vjetra.
Model je dobio tzv. Supervision instrumente koji se ističu posebnim osvjetljenjem, a tu su i nova generacija audio-sustava, dvozonska klimatizacija, novi središnji informacijski sustav i redizajnirana podna konzola između prednjih sjedala.
Vlasnike sada očekuje novi obruč upravljača sa praktičnijim rasporedom prekidača za upravljanje audio sustavom, putnim računalom i bluetooth sustavom povezivanja. I na kraju jedan trendi detalj, pokazivač optimalnoga stupnja prijenosa.
Obnovljeni cee'd na hrvatskom tržištu se nudi u pet motornih izvedbi, redom štedljivijim i s manjom emisijom CO2 no u prethodnika. Iz ponude benzinaca izdvajaju se tri motora (1,4/109 KS, 1.6/126 KS, 2.0/143 KS) gdje je najsnažniji rezerviran za trovratnu izvedbu.
Dvije su izvedbe 1,6 dizelaša (90 i 128 KS) i 2.0 CRDI sa 140 KS. Recimo i kako postojeći dizelaš sa 116 KS do daljnjega ostaje u ponudi. Benzinci dolaze u kombinaciji s pet-stupanjskim ručnim mjenjačem, kod dizelaša je nova mjenjačka kutija sa stupnjem prijenosa više, a u ponudi ostaje i četiri-stupanjska automatika.
Obnovljeni cee'd dobio je temeljita poboljšanja na svim važnijim dijelovima podvozja. Model ima nove opruge i čvršći prednji poprečni stabilizator, a i prvi je u segmentu opremljen sustavom VSM (Vehicle Stability Management), koji djeluje povezano sa sustavom ESP i električnim servo upravljačem.
U slučaju urušavanja dinamike vozne stabilnosti, kada vozač izgubi kontrolu nad vozilom, sustav VSM odgovarajućim pomacima prednjih kotača, pomoću električnoga servo upravljača, stabilizira vozilo. S popisa opreme izdvaja se još sustav za lakše kretanje na uzbrdici HAC (Hillstart Assist Control, ISG sustav deaktivacije motora (3.200 kn).
I prije nego što se dotaknemo cijena recimo kako obnovljeni cee'd po uzoru na njegova prethodnika nudi revolucionarno tvorničko 7-godišnje tvorničko jamstvo.
Tvorničko jamstvo od 7 godina, odnosno do 150.000 prijeđenih kilometara vrijedi za motor i mjenjač, dok osnovno tvorničko jamstvo na cijelo vozilo vrijedi 5 godina, odnosno do 150.000 prijeđenih kilometara.
Ponuda modela na hrvatskom tržištu starta uz značajne popuste. Tako pro_cee'd u novoj inačici ima popust od 8.000 kn i početnu cijenu od 91.990 kn, cee'd je 3.000 kn skuplji, a karavan ima popust od 6.000 kn i početnu cijenu od 102.990 kn.
>> Baza automobil: Kia cee'd
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati