Obnovljeni Ford Mondeo
Pogled na eksterijer automobila otkriva klasičan facelift. Kromirana maska, nekolicina kromiranih detalja, ukrasne letvice i nova svijetla za maglu su novosti koje prve padaju u oči. Bolji poznavatelji Fordove limuzine zamijetiti će novu boju pokazivača smjera, koji su dobili prozirno staklo.
Novi standardi opremljenosti
Interijer je pretrpio nešto opsežnije zahvate. Izmijenjena središnja konzola i bogatija serijska oprema vraćaju Mondeo u sam vrh klase, jer svime ostalim je i dosad bio više nego konkurentan. Serijski ABS i ESP (V6 izvedbe), klima-uređaj i čak šest zračnih jastuka dovoljni su da se Ford približi mlađim rivalima Mazdi 6 i Opel Vectri.
I ne samo to, Mondeo će biti dostupan sa RSE (Rear System entertainment) sustavom, koji će se ugrađivati u prestižni Volvo XC 90. DVD player, dva LCD zaslona i prateća oprema su dosad bili dostupni samo u Opelovoj Zafiri. Ford će po prvi put u jedan europski model ugraditi sustav grijanja i ventilacije sjedala, i to za sva sjedala, što je dosad bilo rezervirano samo za najluksuznije modele. Audio sustav potpisuje Sony, a sastoji se iz MP3 playera, osam zvučnika i CD izmjenjivača.
Novi motor i mjenjač
Ipak, najbitnije novosti kriju se ispod poklopca motora. Ford u Mondeou predstavlja svoj prvi benzinski motor s direktnim ubrizgavanjem goriva. 1.8-litreni SCi agregat razvija maksimalnih 130 KS, a ističe se čišćim ispuhom, do 8 % nižom potrošnjom i osjetno mirnijim radom. S ovim motorom Mondeo do 100 km/h dolazi za 10.5 sekundi i postiže maksimalnih 206 km/h.
Obnovljen je i 2.0 TDCi agregat koji je sada stvara manju buku i zahvaljujući novom mjenjaču potjera automobil do 100 km/h za svega 9.8 sekundi. Novi 6-stupanjski ručni mjenjač će se ugrađivati i u prestižnu ST 220 izvedbu, kojoj je upravo mjenjač bio najveća mana. ST 220 sada postiže maksimalnih 250 km/h i do 100 km/h stiže za respektabilnih 7.6 sekundi.
I ljubitelji automatke dolaze na svoje. 5-stupanjska Durashift automatika raspolaže kontrolama za izmjenu stupnjeva na upravljaču. F1 tehnologija dostupna je s benzinskim V6 agregatom (170 KS) i oba dizelska (2.0TDCi/115 KS, 2.0TDCi/130 KS).
Obnovljeni Mondeo pokazao je da Ford jako dobro sluša kritiku. Ispravljeno je sve što se javno prozivalo. ESP je konačno dostupan na svim modelima, serijska oprema je bogatija, a svoje mjesto je konačno dobio i 6-stupanjski ručni mjenjač.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati