Odlična prodaja Lexusa

PRVI prodajno-servisni centar Lexusa u Hrvatskoj otvoren je u polovicom 2007. godine, a do kraja prošle godine prodano je 102 vozila, od kojih je strankama isporučeno 79.

Na isporuku vozila se u prosjeku čeka četiri mjeseca, obzirom da se većina vozila proizvodi po želji i specifikaciji kupca. Interes za Lexusom premašio je sva očekivanja što potvrđuje i preko 2.500 interesenata koji su protekle godine posjetili ekskluzivni salon na zagrebačkoj adresi.

Najtraženiji model u razdoblju od 01.06.2007. do 20.04.2008. bila je serija IS sa 103 prodana vozila, nakon čega slijedi model RX sa 26 prodanih vozila. Zanimljivo je da je 80% prodanih modela RX s hibridnim pogonom, a 75% modela IS s dizelskim pogonom. U ukupnom prodajnom portfelju Lexusa IS zauzima 67%, RX 17%, a ostatak dijele luksuzne limuzine LS i GS te sportski coupe SC 430.

Lexusova ambicija je u idućih nekoliko godina povećati svijest tržišta (kupaca) o postojanju ove marke te njegovati reputaciju Lexusa kao velikog inovatora i brenda koji nudi legendarno iskustvo vlasništva.. U Hrvatskoj je tzv. 'awareness' 2%, a cilj je podići tu svijest na 5% u ovoj godini.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za sada je u Hrvatskoj otvoren samo jedan prodajno-servisni centar Lexusa. U planu je s razvojem prodaje povećati broj prodajnih salona u drugim dijelovima Hrvatske, počevši sa otvaranjem prodajno-servisnog salona u Splitu u 2008. godini.

Lexus u svijetu i Europi

Lexus se od svojih početaka do danas prodaje u preko 60 država svijeta s time da su prodajni rezultati u stalnom porastu. Poseban fokus su tržišta Japana, SAD-a i Europe gdje se Lexus želi pozicionirati kao 4. luksuzni brend u ponudi premium vozila.
Najveća tržišta u Europi su Velika Britanija, Rusija, Njemačka, Francuska i Italija.

Lexus se prvi puta u Europi počeo prodavati 1990. godine u sklopu mreže Toyota Motor Europe. Lexus mreža je sredinom 2006. godine brojala oko 252 salona, a očekuje se da će ih do 2010. biti 330.Lexus je u Europi u 2007. prodao 39.459 vozila, odnosno 0,4% više u odnosu na 2006. godinu. Plan je u Europi prodati 65.000 vozila do 2010. godine.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara