Opel Mokka rastura u svom segmentu

Mnoge obitelji odlučuju se za kupnju crossovera jer zadovoljava većinu njihovih potreba kombinacijom prostranog prtljažnika i off-road stylinga, ali i zavidnih performansi. Tržišni uspjeh Opel Mokke pokazatelj je popularnosti ovog segmenta, a nova uzdanica njemačkog proizvođača u 18 mjeseci od lansiranja prodala se u čak 200.000 primjeraka. Upravo je u veljači ove godine ostvaren najveći broj narudžbi i čini se kako potražnja za tim modelom ne jenjava.

###

Mokka trenutno drži 11.3-postotni udio u svom segmentu na europskom tržištu te je treći najprodavaniji model. Na matičnom, njemačkom tržištu drži sam vrh SUV segmenta s 12-postotnim udjelom, a nedavno je i atraktivna Claudia Schiffer postala njegova 'ambasadorica'.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Model je lansiran početkom 2012. godine na auto showu u Genevi, a na tržište je stigao prije konkurenata poput Renault Captura ili Peugeota 2008. Razvili su ga inženjeri iz Europe i Azije koji su na istoj šasiji bazirali čak tri crossovera.

'Oduševljeni smo Mokkinim prodajnim rezultatima' rekao je Tim Tozer, Opelov predsjednik i izvršni direktor. 'Mokka je jedan od prvih kompaktnih SUV-ova i uživa popularnost naših klijenata od samog početka' dodao je.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara