Opel nedostižan, Chevrolet odličan

Opel nedostižan, Chevrolet odličan

U PROTEKLOJ godini u Hrvatskoj su Opel i Chevrolet zabilježili rekordne prodajne rezultate.

Prema preliminarnim podacima nezavisne agencije s ukupno 10.763 osobnih vozila registriranih u 2005.-oj i 15,26 posto tržišnog udjela (14,8% u 2004. i 13,6 % u 2003), Opel je ponovno osvojio titulu najprodavanije marke u Hrvatskoj.  Chevrolet je također izuzetno uspješan jer je s 2.618 vozila za 51 % uvećao svoju prodaju u odnosu na 2004. godinu kada je prodano 1.738 automobila s velikim plusom. 

Najveća uspješnica je svakako Astra s 5.596 novoregistriranih Astri. Meriva je i dalje najprodavaniji monovolumen, a u 9. mjesecu 2005. lansirana je i nova Zafira. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prodajni uspjeh marke Opel spoj je nekoliko čimbenika. Svakako treba naglasiti kvalitetnu mrežu Opelovih partnera, širok izbor modela vozila s atraktivnim paketima opreme prilagođenim potrebama hrvatskog tržišta te inovativne marketinške kampanje poput "Opelovih 24 sata ušteda iz snova",  "Veliki Opel test", "Financijska ušteda iz snova".

Chevrolet Spark koji se u prvoj polovini godine prodavao još pod starim imenom Matiz s ukupno 1.009 registriranih vozila (u prvih jedanaest mjeseci 2005.) najprodavaniji je u mini segmentu.

Prema preliminarnim podacima 1.212 registriranih Chevrolet Kalosa (u 2004. registrirano je 621) ubraja se u top modele. Chevrolet je očigledno prepoznat na hrvatskom tržištu kao marka koja nudi povoljan odnos dobivenog prema uloženome.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara