Predstavljen Ford Focus RS treće generacije
FORD je na održanom eventu u Kölnu, konačno predstavio Focus RS treće generacije. Novi primjerak koji stiže nakon pet godina suše konačno je dobio pogon na svim kotačima koji uz to dolazi sa sustavom dinamičkog vektoriranja okretnog momenta.
Unutrašnjost Focusa RS donosi sportska Recaro sjedala, SYNC multimediju
s 8-inčnim ekranom osjetljivim na dodir, kamerom za vožnju unatrag i Sonyjevim
audio sustavom s deset zvučnika. Tu su i kožom presvučen sportski upravljač
ravnog dna, aluminijske nožne komande, dotjerana instrument ploča i nadograđeni
središnji stup na kojem je moguće pratiti temperaturu i tlak ulja te tlak u
turbini. Novi Focus RS kada krene u prodaju bit će dostupan u plavoj, bijeloj,
sivoj i crnoj boji.
Za snagu koja će preko njega ići na kotače dimenzija 19 cola brine se
2.3-litreni EcoBoost turbak posuđen od Mustanga.Unatoč najavi kako će on
donositi nešto više od 320 KS on u stvari raspolaže s 319 konja i za sada
neotkrivenom količinom okretnog momenta. Taj okretni moment biti će veći od 433
Nm s kojima raspolaže motor u Mustangu. Upravo zbog većeg okretnog momenta Ford
je dotjerao šest-stupanjski ručni mjenjač koji je dio novog Focusa RS.
Uz novi motor glavni element koji karakterizira novi Focus RS je njegov
pogon na svim kotačima. On koristi dva elektronički upravljana kvačila
smještena na stražnjoj osovini koja na stražnje kotače pušta do 70% okretnog
momenta. Ovisno o situaciji svaki od stražnjih kotača može raspolagati sa 100%
te snage koja stiže na stražnju osovinu. Nezaobilazan detalj je i novi ispušni
sustav s dva velika ispušna topa na kojem elektronika regulira kako on zvuči.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati