Predstavljena druga generacija Honde NSX
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Predstavljena druga generacija Honde NSX vizualno je vrlo bliska studiji koja ju je najavljivala.
Međutim, iako je dizajn ostao gotovo isti, čini se kako se puno toga promijenilo.
Najveća razlika je dužno postavljeni V6 biturbo s preko 550 konjskih snaga koji je tu umjesto V6 atmosferca iz studije. Novi biturbo uparen je s tri elektromotora i tako tvori Sport Hybrid Super Handling AllWheel Drive sustav, a dva elektromotora hibridnog sklopa smještena su s prednje strane automobila. Treći je pak smješten straga i to između klasičnog benzinca i novog devet-stupanjskog mjenjača s dvostrukom spojkom.
Naime, dovršeni NSX s integriranim sustavom mijenja dinamiku vozila i to prema Quiet, Sport, Sport+ i Track modovima koji prilagođavaju postavke benzinca, elektromotora, mjenjača i šasije, kao i zvuk samog automobila. Tu je i launch funkcija koja prilikom kretanja automobila upošljava sva četiri agregata.
Proizvodna Honda NSX tako je 4.470 mm duga, 1.940 mm široka i 1.215 mm visoka, dok međuosovinski razmak iznosi 2.630 mm. Ona je postavljena na 19colne naplatke sprijeda i one dimenzija 20 cola straga, a spomenuti su obučeni u pneumatike dimenzija 245/35Z R19 i 295/30Z R20, te skrivaju karbonsko keramičke kočnice s kliještima s četiri i šest klipića.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati