Preko 7 tisuća vlasnika Toyota u Hrvatskoj pozvano u servise

Preko 7 tisuća vlasnika Toyota u Hrvatskoj pozvano u servise

Tekst: M.N.
Foto: Arhiva AutoIndex
Izvor: Toyota

IZ TOYOTE poručuju kako pokreću preventivnu servisnu akciju za osam modela dosad zahvaćenih opozivom.

Razloga za paniku nema, jer u Hrvatskoj, pa i u čitavoj regiji, nije dosad zabilježen niti jedan slučaj u kojem je došlo do nepravilnog rada papučice gasa. Iz Toyotinog zastupstva za Hrvatsku nadalje obavještavaju kako je utvrđeno da će preventivna servisna akcija obuhvatiti 7.325 vozila.

> Toyota povlači 437.000 hibridnih vozila

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Njihovi vlasnici će biti obaviješteni pismenim putem da dođu do najbližeg ovlaštenog Toyota servisa kako bi se o dodatno ojačao mehanizam papučice gasa. Prve količine potrebnih dijelova očekuju se u ovlaštenim servisima u Hrvatskoj od 15.veljače.

Otvorena je besplatna info telefonska linija 0800 0894 namijenjena Toyota strankama za sve upite koji se odnose na preventivnu servisnu akciju papučice gasa. Info telefonska linija otvorena je od ponedjeljka do petka od 8.00 do 18.00 sati. Priopćenje Toyote možete vidjeti ovdje.

Podsjetimo, Toyota je potvrdila konačno rješenje za sve modele koji su uključeni u preventivnu servisnu akciju u Europi. Rješenje za postojeće vlasnike je učinkovito i poprilično jednostavno: na postojeći sklop mehanizma papučice gasa bit će postavljena čelična pločica kao ojačanje koje će smanjiti trenje površina postojećih dijelova čime će se izbjeći mogućnost otežanog hoda papučice gasa. Osim toga, isto rješenje već se koristi u proizvodnji novih Toyota.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara