Renault Twingo GT: Od igračke do trkača
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Renault
PONEKAD za užitak u vožnji nije potrebno puno. Dovoljno je malo lima, što više snage i stražnji pogon, a Twingo sve to ima.
Zadnji detalj koji je nedostajao u ponudi Twinga je povratak sportske izvedbe. Sada nosi oznaku GT, a nudi jedinstveni koncept straga postavljenog benzinskog motora, stražnjeg pogona i ručnog mjenjača. Ako funkcionira u Porscheu, zašto ne bi u malom Twingu, zar ne?
Šalu na stranu, no Twingov koncept doslovno izaziva da se u njega ugradi potentnija konjica. Renault Sport je to i u učinio, pa 0.9 TCE turbo benzinac sada razvija 110 KS, zamjetnih 20 KS više od izvornika. Vozaču je na raspolaganju i više momenta, a u maksimumu to znači skok sa 135 na respektabilnih 170 Nm. Iako je nominalno najslabiji i najsporiji u sportskoj ponudi francuskog proizvođača, Twingo GT će zasigurno biti najzabavniji gradski trkač.
Osim izmjena na motoru koje uključuju novi usis zraka i mapiranje rada motora, ručnom mjenjaču podareni su novi prijenosni omjeri, a sve s ciljem dobivanja boljih performansi i živahnijeg karaktera. Dorađeni su ovjes i progresivni servo upravljač, a ESP ima nove postavke koji dopušta vozaču da se zaigra na granici upravljivosti.
Twingo GT se izvana distancira 17-inčnim kotačima, bočnim usisnicima zraka i dvostrukim završetkom ispušnog sustava. Na raspolaganju će biti četiri boje karoserije među kojima je najatraktivnija nova Piment nijansa narančaste. U kabini se nastavlja motiv "naranče", a na pravim mjestima nalaze se Renault Sport oznake i alu dekoracija.
Nadahnut konceptom Twin’Run novi GT će debitirati potkraj mjeseca na Festivalu brzine u Goodwoodu.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati