VW Jetta na hrvatskom tržištu

NAKON više od tri desetljeća i deset milijuna prodanih primjeraka Volkswagen dovodi šestu po redu generaciju nekad limuzinskog Golfa, a sada poslovne limuzine osmišljene i proizvedene na sjevernoameričkom tlu.

Odmah okarakterizirana kao baby Passat nova Jetta se nameće proameričkim nastupom čime unosi određenu dozu svježine na tržište kompaktnih limuzina. Atribut kompaktna valja uzimati s rezervom jer se model sada proteže na više od 4,5 metara čime je od izvorne prve generacije iz 1979. godine dulji gotovo pola metra. Sve u svemu, automobil je izveden puno ozbiljnije od prvotne ideje Golfa s prtljažnikom.

Tako i izgleda. Dizajn koji potpisuju Walter de Silva i Klaus Bischoff okarakteriziran je kao bezvremenski, što u prijevodu znači da bi ovaj realno gledano konzervativan dizajn trebao na tržištu dostojno dočekat zamjenu sve do 2017. godine. I to u cijelom svijetu, od SAD-a, preko Europe sve do Kine.

S obzirom na nešto lošija iskustva s američkim modelima na europskom tržišti u Volkswagenu su jettu odlučili itekako prilagoditi europskom ukusu. Tako je polukruta stražnja osovina ustupila mjesto multilinku, nove je električna instalacija, a na stražnje kotače su vraćene disk kočnice.
Kako je Jetta osjetno narasla i u odnosu na prethodnu generaciju ne treba čuditi što sada donosi još bolju prostranost.

Jedna od najvećih limuzina u segmentu raspolaže potpunim komforom za svih pet putnika u kabini, ali i prtljažnikom kapaciteta 510 litara. Interijer je izmijenjen u odnosu na Golfa, a koristi elemente više modela, od Pola pa sve do Passata.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U pitanju serijske opreme nema puno kompromisa, bar kad je sigurnost u pitanju. ESP i šest zračnih jastuka dolaze serijski, a na raspolaganju su tri paketa opreme, i to: Trendline, Comfortline i Highline.

Ponudu motora čine već poznati motori iz ostatka game. Predviđena su četiri benzinska TSI motora u rasponu snage od 105 do 200 KS, te dva dizelaša, 1,6 sa 105 I 2,0 sa 140 KS. Ovisno o motoru na raspolaganju su pet- i šest-stupanjski ručni mjenjači, odnosno DSG mjenjači sa šest i sedam stupnjeva prijenosa.

>> Baza automobila: VW Jetta

Ulazni model s 1,2 TSI motorom stoji 20.460 eura, što je u odnosu na prethodnu generaciju manje za 512 eura, a kad se izjednači oprema razlika je 1.152 eura. Kod najbogatijeg Highline paketa razlika je još veća i iznosi 1.886 eura, što Jettu sada čini još konkurentnijom.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara