Započela prodaja nove Astre karavan
NAKON uspješnog debija nove Astre, Opel na hrvatsko tržište uvodi i njenu karavansku izvedbu koju karakterizira veća doza komfora i praktičnosti, te početna cijena od 14.995 eura.
Receptom preuzetim s veće Vectre, gdje karavanska izvedba posjeduje produljeni međuosovinski razmak uz zadržavanje maksimalne doze atraktivnosti karoserije nastavlja se i na Astri. Razmak između osovina je povećan na 2.70 metara, što je osam cm više od kompaktne izvedbe. Obilne vanjske mjere (4.51x2.03x1.50 m) daju do znanja da je karavan osjetno prostraniji, ali i praktičniji. U prtljažnik kapaciteta 500 litara (VDA) može se smjestiti sva prtljaga višečlane obitelji, a ukoliko se preklopi djeljiva stražnja klupa (standardno 60:40, 40:20:40 uz doplatu), Astra Caravan sa 1.590 litara tovarnog prostora preuzima ulogu dostavnog vozila.
Tu su i praktični detalji poput klizne stražnje klupe i sustava FlexOrganizer u prtljažniku čime se Astra prilagođava širokom spektru potreba. Fleksibilan sustav mreža i preklopivih pregrada omogućava praktičan i siguran raspored tereta, a bogata dodatna oprema osigurava individualnu organizaciju prostora.
Ponudu motora čini pet benzinskih i tri turbo-dizelska motora, zapremine od 1.4 do 2.0 litre i snage od 59/80 do 147/200 kW/KS. Svi odreda udovoljavaju Euro 4 normi o čistoći ispuha. Snažnije izvedbe nastavljaju sportsku tradiciju kompaktne Astre. Recimo samo da karavan pokretan 200 KS snažnim benzincem ubrzava do 100 km/h za 8.4 sekundi i postiže 230 km/h.
Iako karavanske koncepcije, Astra ostaje suverena na cesti. Prilagodljivo IDSPlus podvozje s CDC elektronskim nadzorom amortizera oplemenjeno je kompletnom ponudom elektronskih pomagala kao što su ESP, TC i neizostavni ABS. Sportski osjećaj za upravljačem potenciran je SportSwitch tipkom, čijim aktiviranjem upravljač postaje izravniji, a odziv papučice gasa brži.
Sasvim smo sigurni da će glavninu prodaje držati dizelske inačice. Opel je predvidio 1.7 CDTI motor u dvije razine snage (80 i 100 KS) i 1.9 CDTI od 120 KS. Ovaj posljednji se serijski isporučuje s šest-stupanjskim ručnim mjenjačem, koji je kod slabijih dizelaša dostupan uz doplatu.
Astra Caravan nudi se na hrvatskom tržištu u pet razina opreme, i to Essentia, Enjoy, Elegance, Sport i Cosmo. Tu je i poduži popis dodatne opreme s više od 50 stavki među kojima su AFL zakretna prednja svjetla, Bi-Xenon prednja svjetla s automatskom nivelacijom snopa, TPMS sustav nadzora tlaka u gumama (TPMS) itd.
Kao što smo rekli, cijena karavanske Astre kreće s 14.995 eura, koliko stoji izvedba s 1.4 (90 KS) benzinskim motorom i Essentia paketom opreme. Najjeftinija dizelska opcija (1.7 CDTi/80 KS) s baznim paketom opreme stoji dvije tisuće eura više, dok je cijena najskuplje izvedbe (2.0/200 KS, Cosmo) 24.795 eura.
Miljenko Nikolić
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati