7 prehrambenih navika koje morate imati na dijeti

7 prehrambenih navika koje morate imati na dijeti

Foto: Shutterstock

 

ZANIMATE li se za dijetu i mršavljenje, sigurno ste čuli puno raznih savjeta i trikova, a uz to vam se nude i mnoge popularne dijete koje garantiraju brze rezultate. Ako je tako, vjerojatno vam je teško odlučiti što i kako raditi, koju dijetu slijediti. Mnogi rekreativci koji su u nedoumici te često mijenjaju dijete i način prehrane, postižu vrlo slabe rezultate i konstantno vode borbu s kilogramima i prehranom.

Iako sve dijete imaju jedan cilj, a to je smanjenje unosa kalorija kako bi se organizam prisilio na sagorijevanje viška kilograma, njima nećete ostvariti dugoročne rezultate dok god ne usvojite određene prehrambene navike. Pravi odabir dijete ovisi o mnogim faktorima, stoga će svatko pronaći sebi pogodan način prehrane, ali postoje određene navike kojih bi se svatko trebao pridržavati za vrijeme dijete.

Ovih 7 prehrambenih navika bi trebale biti dio gotovo svake dijete


1. Jedi svaka 3-4 sata bez obzira na svoj raspored

2. Jedi između 3-7 obroka na dan, ali drži se jednog broja konstantno

Tekst se nastavlja ispod oglasa

3. Većina obroka treba sadržavati kompletne proteinske namirnice (koje sadrže sve esencijalne aminokiseline)

4. Većinu ugljikohidrata unosi kroz voće i povrće

5. Jedi povrće u gotovo svakom obroku

6. Pij uglavnom samo vodu

7. Jedi što svježije namirnice

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara