9 namirnica koje pomažu pri mršavljenju

9 namirnica koje pomažu pri mršavljenju

Foto: Shutterstock

ODLAZAK u teretanu nije jedini način da se riješiš kalorija. Dodaj neke od ovih odličnih namirnica u svoju prehranu, te ubrzaj metabolizam i prirodno sagorijevanje kalorija. 
 
Jaja
 
Jaja su bogata proteinima, a imaju i svih devet osnovnih amino kiselina potrebnih tijelu. Dokazano je kako ljudi koji za doručak jedu jaja duže zadrže osjećaj sitosti, te tako smanje dnevni kalorijski unos. 

Chia sjemenke
 
Ove zdrave sjemenke upotrebljavaju se diljem svijeta za prevenciju dijabetesa, pretilosti i krvožilnih bolesti. Vrlo su zasitne i bogate protuupalnim mastima, proteinima i vlaknima. Samo jedna žlica chia sjemenki sadrži oko 2500 mg omega-3 masnih kiselina, 4.5 g vlakana i 3 g proteina. 

Cimet
 
Cimet dokazano ubrzava metabolizam i regulira šećer u krvi. Za dobre rezultate dovoljno je dodati ga u kavu ili smoothie.
 
Bobičasto voće
 
Ovo ukusno voće bogato je polifenolima - antioksidansima koji su odlični za zdravlje. Posebno ih je puno u brusnicama, jagodama i borovnicama, a dokazano pomažu pri mršavljenju, razgrađuju masne stanice i imaju protuupalna svojstva.
 
Đumbir
Tekst se nastavlja ispod oglasa
 
Đumbir se često naziva "univerzalnim lijekom". Liječi razne bolesti, potiče sagorijevanje masti, ublažava osjećaj gladi, te tjera probavne smetnje poput zatvora, nadutosti i mučnine.
 
Zeleni čaj
 
Visok udio antioksidansa u zelenom čaju čini ga jednim od najzdravijih napitaka, a EGCG katehin utječe direktno na metabolizam. Osim toga, zeleni čaj sadrži i kofein. Preporučuje se 3 do 5 čaša dnevno.
 
Avokado
 
Avokado je jedna od rijetkih namirnica s visokom razinom zdravih protuupalnih masti, dovoljnom razinom proteina, hrpom fitonutrijenata i jako visokom razinom vlakana (11 do 17 grama po avokadu!). Ovo voće umanjuje osjećaj gladi te tako pomaže pri mršavljenju. Pola avokada dnevno dovoljno je da osjećaj sitosti produljiš do čak pet sati nakon obroka.

Kvinoja
 
Zasitna kvinoja bogata je magnezijem, te pomaže pri podizanju energije i regulaciji krvnog šećera. Bogata je vlaknima, a ne sadrži gluten, pa se često koristi kao zamjena za rižu, kukuruz ili krumpir.

Cayenne papar
 
Cayenne papar ima visok udio kapsaicina, prirodnog alkaloida koji ubrzava metabolizam. Brojna istraživanja su dokazala učinkovitost ovog papra kod gubitka kilograma, pa ga probaj dodati u što više jela.

 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara