Na Sljeme, na Sljeme! Otvorena je skijaška sezona!

Na Sljeme, na Sljeme! Otvorena je skijaška sezona!
Foto: 123rf

SRETNI SMO, još jedna mogućnost rekreacije, Sljeme je otvorilo svoju skijašku sezonu!

Na Sljemenu možete boraviti na čistom zraku, uživati u toplom napitku, te susresti vama drage ljude s kojima se tijekom godine možda i niste imali prilike viđati.

Nadalje, ono čemu se i mi najviše veselimo jesu uvijek dobro uređene staze, što omogućuje ne samo uživanje u skijanju, već i mogućnost za kvalitetan trening svih velikih mišićnih skupina.

Kvadriceps – je vjerojatno najčešće korišten mišić prilikom skijanja. On drži tijelo u pravilnom položaju i pruža zaštitu za koljeno.

Stražnja loža i gluteus – prilikom skijanja spusta trup je u pretklonu i koljena su pogrčena. Ta pozicija tijela zahtjeva veliku snagu stražnje lože i gluteusa iz razloga što oni pomažu stabilizirati tijelo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Primicači i odmicači kukova – rad primicača kukova, tzv. aduktora, razlog je što skijaš može skije držati spojene. Vanjska strana bedra, tzv. abduktori pokušavaju zadržati tijelo stabilnim i pomažu u upravljanju skija.

Listovi – obzirom da su prilikom skijanja koljena savijena - listovi omogućuju uspravan položaj.

Leđni mišići - budući da je dok skijamo trup u pretklonu, leđni mišići moraju raditi punom snagom kako bismo održali tijelo u tom položaju.

Trbušni mišići - trbušni mišići sudjeluju u naporu leđnih mišića, a zajednički im je cilj zaštita kralježnice.

Ruke
– ruke pomažu kod upravljanja i odgurivanja.

Važno! Ne zaboravite zagrijati i istegnuti tijelo prije odlaska na stazu, a nakon što vas skijanje u potpunosti izmori dozvoljeno je proteinski shake zamijeniti kuhanim vinom. :)

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara